Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä meilläpäin on S-market about sadan metrin päässä ja prisma 500 metrin päässä. Tänäkin vuonna aion hekotella sille, että porukka jostain syystä tunkee hysteerisenä sinne Prismaan, vaikka vieressä on S-market tyhjänä ja käytännössä sen Saarioisten porkkanalaatikon kyllä saa sieltä ässältäkin siinä missä Prismastakin. Itse aion tehdä lähes kaikki hankinnat ässältä, rauhassa jonottamatta. Kiäh kiäh.

Ainoa vaara vain on, että en kerkiä ässältä saamaan kalatiskiltä tiettyä kalaa, ja joudun sen juoksemaan Prismasta. Mutta siltikin, pienempi paha kuin tehdä koko uuvuttava menun metsästys täpötäydessä Prismassa.

Mä menen juuri tuon takia suoraan Prismaan: saan kaikki kerralla. En jaksa juosta montaa kauppaa läpi. Rauhassa ostokset Prismassa ja se on siinä.

Mua ei kyllä saa Prismaan vapaaehtoisesti menemään. Joku semmonen kommunismin hajunen tuulipuvun ja kakkavaipan tuntunen este siinä on mun ja Prisman välissä.

Ai perkele, kun on koko viikon nukkunu huonosti ja tekis mieli ajoissa nukkuun, mutta illalla oikeen kuulee kun kortisoli virtaa suonissa.
Noh, onneksi lomatj 0. 8h loman alkuun.

Jes perjantai!

Happy-friday.webp

Jassoo, aamupäivän urakka saavutettu muhimispisteeseen, eli kaksi kattilallista siskonmakkarasoppaa taas. Eukolla ollut vaikeuksia popsia omia sapuskojaan niin nyt on ihan lista mitä kaikkia ruokia olisi kiva syödä. Jouluksi onneksi mummilaan joulupatojen ääreen.

Back
Ylös Bottom