Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä suunnilla ainakin rismat on klo 24 asti auki ja onkohan joku jopa läpi yön. Pikaset ostokset kannattaa siis sijoittaa yön pikkutunneille.

Sain muuten Isosta Penasta hyvän kuvankin viime viikolla:
IMAG0976.webp

Ostin mangojuustokakkuainekset! Meillä syyään jouluaattona kebua ja juustokakkua.

Mulla on varaluurina ollut Nokian 3510i. Meneeköhän siihen enään edes teipin palaan soviteltuna tää nanosim. Ei tiedä.

Minä päivitin luuria juuri kesällä. Aamulla heräillessä ruisrockissa oli luuri kateissa. Mittari alle, giganttiin, uus lippulaiva, vanhaan liittymään uus sim, mittarilla burgeria hakeen ja siitä takas alueelle. Ei tarvi matkata maailmaa ympäri, kun sama rahan saa kulutettua suomen turuus.

Täällä meilläpäin on S-market about sadan metrin päässä ja prisma 500 metrin päässä. Tänäkin vuonna aion hekotella sille, että porukka jostain syystä tunkee hysteerisenä sinne Prismaan, vaikka vieressä on S-market tyhjänä ja käytännössä sen Saarioisten porkkanalaatikon kyllä saa sieltä ässältäkin siinä missä Prismastakin. Itse aion tehdä lähes kaikki hankinnat ässältä, rauhassa jonottamatta. Kiäh kiäh.

Ainoa vaara vain on, että en kerkiä ässältä saamaan kalatiskiltä tiettyä kalaa, ja joudun sen juoksemaan Prismasta. Mutta siltikin, pienempi paha kuin tehdä koko uuvuttava menun metsästys täpötäydessä Prismassa.

Muistakaa arjen ahertajat kauppakassi-palvelu.

Isompia ruokamällejä kun ei tarvi nykyisessä elämäntilanteessa usein haalia, kuin esim Juhannuksena koko poppoolle vaikkapa mökille, niin terve, en ikinä enään mene vapaaehtoisesti sinne tungokseen.

Klikkaan jatkossa netistä ja annan jonkun muun kerätä. Varsinkin, jos ostosmäärässä puhutaan jo sadoista euroista.

Vielä pitäis jaksaa pukea päälle ja raahautua töihin kiinnostus nollissa.

Onneksi pitkä vklp, suunnitelmissa on nukkua nukkua nukkua nukkua ja nukkua.

Tuskin kuitenkaan nukun niin hyvin mitä nyt suunitelmissa. Varmasti herään jo aamu viideltä joka päivä.

Back
Ylös Bottom