Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

onneksi ei tarvi harrastaa joulua, eikä juhannusta

samalla sisustuksella menee molemmat pyhät, juhannuksena vain usein on mahdollisuus olla ulkotiloissa harrastamassa moottoripyöräilyä

Ite panen vaikka ketä unissani ja herään aamulla siemmennesteet boxereissa! Naisille en anna hereillä ollessani, mutta unissani olen ilmeisesti jotenkin liian sekava enkä ajattele järjellä.

Toim.huom. omat nesteet, ei kaverin.

Ei ois pitäny eilen tulla huutelee! Illalla miut sit väkisin maattiin naisen toimesta.

Nyt oloni on likainen. Onneksi huomenna saa olutta.

Piti keihästää se muovikuusi aurauskepillä, just mahtui pujottelemaan osat sen päälle. Eihän se perkele pysy edes suorassa, on kuin banaani. Kiilasin sen nyt nurkkaan, tuskin on pystyssä kun tulen töistä.. Aito tulee lähipäivinä. Perkele.

Hyppää ylös ja huuda "Aivan karmeeta paskaa!", niin kerron sitten. :sneaky:
Opponentti ehti aloittaa loppupuheenvuoron, niin en kehdannut häiritä. Oli kuitenkin ihan ulkomailta asti matkustanut höpöttelemään. Lisäksi: en viitsi itse arvostella omia tekeleitä, oma nimi oli nimittäin ainakin yhdessä kirjaan sisältyneessä sarjakuvalehdessä.

Mites tää nelosolut kauppoihin juttu?
Vaikuttaako elämään?
Itse olen itseasiassa viime aikoina imeskellyt tummaa litovelia jossa on vain 3.8% ja pitänyt sitä ihan hyvänä juttuna koska niitä voi ottaa peräti neljä eikä seuraavana päivänä tunnu missään :)

Vaikuttaako elämään?
Itse olen itseasiassa viime aikoina imeskellyt tummaa litovelia jossa on vain 3.8% ja pitänyt sitä ihan hyvänä juttuna koska niitä voi ottaa peräti neljä eikä seuraavana päivänä tunnu missään :)

Eipä tule ravintolassakaan yleisesti vahvoja juotua, toisaalta en tuijottele prossia, mutta yleensä vahvemmat ovat pahemman makuisia. Kotiin ostan harvoin, mökille aina. Kebardilla menee jatkossakin.

Vaikuttaako elämään?

Kyllä. Nyt alan ryyppäämään ihan täysillä, aiemmin ei viitsinyt kun sai vain kolmosta lähi salesta.

Opponentti ehti aloittaa loppupuheenvuoron, niin en kehdannut häiritä. Oli kuitenkin ihan ulkomailta asti matkustanut höpöttelemään. Lisäksi: en viitsi itse arvostella omia tekeleitä, oma nimi oli nimittäin ainakin yhdessä kirjaan sisältyneessä sarjakuvalehdessä.

Olimme siis eri tilaisuuksissa.

Minä olin nähtävästi kiinnostava.
IMAG0806.webp

Back
Ylös Bottom