Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä vituttaa?
Klassisesti kaikki, joka voi mennä pieleen, on myös menny pieleen tähän mennessä tänään. Ei oikein viitti täällä sen tarkemmin avata, mutta ns. paskaa sataa niskaan ihan riittävästi. Varmaan saan vielä lounaasta ruokamyrkytyksen tai jotain muuta hauskaa, ettei sentään tähän loppuis.
Muttajoo, jos ei siitä sitte enempää.

Mitäs kundit ja mimmit suosittelis ostamaan pt:lle joululahjaksi? Reilu viikko aikaa ja ideoita 0.

Tilanne vaatii nyt muutaman tupakan. Täytyy konsultoida naisystävää, että mitä tässä kannattaa tehdä :nolo: Kyllähän liikkuvampi työ ja reilun tonnin palkankorotus rupeaa hymyilyttämään väkisin :worship:

Edit: Esimies oli soittanut toimitusjohtajalle ja iltapäivällä pitäis istua kolmistaan alas. Tilanne on nyt niin, että saan valita kahdesta eri toimikuvasta. Toisessa palkka on korkeampi, mutta vaativampi. Toinen on taas helpompaa, mutta palkka on hieman pienempi.
Nyt naatiskelet, olet siis arvostettu työpaikassasi.
Onneksi olkoon!

Lahjakortti PT:lle? Ba-dum-tsihh

wtqhzbdrsorxl7ofkykg.gif

Klassisesti kaikki, joka voi mennä pieleen, on myös menny pieleen tähän mennessä tänään. Ei oikein viitti täällä sen tarkemmin avata, mutta ns. paskaa sataa niskaan ihan riittävästi. Varmaan saan vielä lounaasta ruokamyrkytyksen tai jotain muuta hauskaa, ettei sentään tähän loppuis.

Mitäs kundit ja mimmit suosittelis ostamaan pt:lle joululahjaksi? Reilu viikko aikaa ja ideoita 0.
sikspäkki olutta ja rasia konvehteja :)

Höh! Toivottavasti menee ohi. Ja ota yliote siitä paskasta. Paskan määrä on vakio. Mieti, että olet kaiken sen yläpuolella ja asiat selviää aina yksi kerrallaan.

Herkkuja! Jotain hyvää vaikka Stockan herkusta.

Jos käyttäsin moisen maksullisia palveluita, en taatusti ostais mitään.

Mutta kun et ole minä ja aiot jotain ostaa, suosittelisin pt:stä riippuen vaikka lahjakorttia vihanhallintakurssille tai selfiekeppiä.

Höh! Toivottavasti menee ohi. Ja ota yliote siitä paskasta. Paskan määrä on vakio. Mieti, että olet kaiken sen yläpuolella ja asiat selviää aina yksi kerrallaan.

Herkkuja! Jotain hyvää vaikka Stockan herkusta.
Kyllä tämäkin ohi menee joo. Toivottavasti nopeasti! Kiitos :) Kahvi ja jotku hyvät suklaat on aina turvallinen vaihtoehto, niihin varmaan päädyn jos ei mitään parempia ideoita tule.
Jos käyttäsin moisen maksullisia palveluita, en taatusti ostais mitään.

Mutta kun et ole minä ja aiot jotain ostaa, suosittelisin pt:stä riippuen vaikka lahjakorttia vihanhallintakurssille tai selfiekeppiä.
:LOL: Mä luulen, että sulla nyt on mielessä ehkä vähän eri tyyppinen pt kuin mitä tuo mun oma on.... mutta siis mulla on ollu aika paljon kuraa sekä henkilökohtaisessa elämässä että treeneihin liittyen meneillään, ja valmentaja on altistunu sille kaikelle sonnalle mun takia koko vuoden. Ja vaikkei tietty tarttiskaan, haluan viedä jonkun pienen lahjan kiitoksena siitä, että tästäkin vuodesta on taas selvitty.
Käytetyt aluskalsarit.
(y)

Mitähän joku vakikaupan kassa tykkäis, kun veis sille tasa-arvon nimissä kiitoksena hyvästä vuodesta salin tai juoksulenkin jälkeiset kalsongit :ROFLMAO:

Käytetyt aluskalsarit.

Tuollaisistahan joku perverssi vielä maksaa jotain.
Tai siis näin olen kuullut puhuttavan.

Hmp, mulla olis kohta pari ajokorttia kustannettavana.

Kas, kun en ole aikaisemmin keksinyt. Ja omasta takaa löytyy useampi käyttäjä jotka voisi talkoisiin osallistua.

Tuollaisistahan joku perverssi vielä maksaa jotain.
Tai siis näin olen kuullut puhuttavan.

Hmp, mulla olis kohta pari ajokorttia kustannettavana.

Kas, kun en ole aikaisemmin keksinyt. Ja omasta takaa löytyy useampi käyttäjä jotka voisi talkoisiin osallistua.
Noniin pikkaribisnes pyörimään :ROFLMAO: sillä sais varmaan äkkiä ajokortit ja vähän muutakin kustannettua!

Back
Ylös Bottom