Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä jäin nuolemaan näppejäni enkä nähnyt vilaustakaan koko miehestä.
Joku valmentajien koulutus oli muka tärkeämpää kuin mun kanssa meitsie.

No, tämähän on mulle tuttua :ROFLMAO:
Höhhhh! Ens kerralla sit :LOL:

Mun tarttee enää vetää sukkikset ja hame päälle ja korkkarit jalkaan, sit oon valmis juhlimaan :oujee::david:

Hauskaa iltaa! :):oujee:
Kai olet muistanut ostaa varasukkikset?

Ja mites ne domssit? Että irtooko tanssi tänään?

Tein (ja Nainen teki) väliaikaisen postin käännön kun asunto ääsjoella on tyhjä. Muutama kymppi piti maksaa/nuppi. Hemmetin hyvin toimii. Vain tämän verran mennyt ohi..

20171209_180432~01.webp

Ehkä 2/3 osaa.

Jaha, kevennyksen aika. Kroppa ja mieli ovat väsyneet. :zzzz:

Mun kokeelliset maapähkinävoi- ja mustikkatortsut uppos ihan hyvin yleisöön, uskaltaa olla luova seuraavallakin kerralla. Nyt täytyis vaan varmaan syödä jotain muutaki ku torttua.

Piti ihan kaksi kertaa lukea, että miksi ihmeessä @Mursuke on mustikkakortsuja tarjonnut.

Olisin heti ruinannut bilekutsun. Vaikka mitäpä minä niille tekisin. Ainii, vappu on kohta.

Pentu vai vanha kissa kyseessä? On noissa kateissa ilmeisesti eroavaisuuksia, joillakin pitää olla ilmeisesti ihan tiettyä hiekkaa ennenku kelpaa mennä tassuttelee sinne.

Oma kissa kerran oikein juoksi laatikolle, liekkö hätä yllättänyt vai muuten vain juoksi. :LOL: varmaan muutenvain mutta hauskalta näytti.
Ei ole enää pentu. Tuo parvekkeelle paskominen alkoi siitä, että unohdin kissan sinne. Se siis tahtoo aina parvekkeelle, monta kertaa päivässä, jostain ihmeen syystä, ilmeisesti siellä oleva rännin putki pitää mielenkiintoista ääntä ja sitä se aina vahtaa varsinkin sateella. Tietenkään en voi ovea pitää auki näin talvisin, joten suljen sen ja yksi kerta sitten olin unohtanut päästää kissan takaisin sisälle ja se oli kussut siellä olevaan (ympäriinsä toki levittelemään) multapussiin. Sen jälkeen sitten kynnys kusta ja nykyään myös paskoa parvekkeelle on madaltunut huomattavasti ja ilmeisesti kissa vääntää sinne tortut välillä jo lyhyemmänkin vierailun aikana.:rolleyes:

Joku vois perustaa sivuston nimeltä Valehtelijat.fi. Keräis kasaan julkisuudessa ja päätösvallassa olevien ihmisten valheet, kun niistä on jääty kiinni ja siitä on todisteet.

Ihistää, kun ihmisille valheiden ulossuoltaminen on ihan ok. Se unohtuu ja taas voidaan jatkaa samalla linjalla.

Hitsaaja Kalle, mistä ohjelmasta? Jostain varmana tuttu.

BB? Tai joku muu vastaava hömppä.

Edit, google auttoi. Viimevuoden Temptation Island.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi juma mulla hajoaa kohta pää. Työjuttuja, olipa kivoja uutisia vastassa :mad: Ei nyt muutenkaan ihan loistoilta ollut niin tää nyt oli aika piste iin päälle. No, tähän on tottunut, paskan jälkeen tulee aina lisää paskaa :LOL:

Liitteet

• 21151187_10211361858334828_6147977194419461476_n.webp
    21151187_10211361858334828_6147977194419461476_n.webp
    24,9 KB · Katsottu: 209
@Joxuz niin pyysitkö Honeytä treffeille vai ootko menossa Turkuun kun sitä nikkiä kyselit?
Eei mitään sellasta.

Koko viikon vaan miettinyt mikä ihme sen nick oli. Lopulta oli pakko kysyä, kun ei enään kestänyt pää miettimistä.

Sitä paitsi, olen vaaleisiin päin.

Back
Ylös Bottom