Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuleeko halvemmaksi kun tekee itse?... pitäisi ostaa valmiskamat eikä nekään nyt ihan ilmaisia ole.

Pro tip jostain muinaisuudesta, kun minä olin vielä nuori ja innovatiinen: halvinta valmista olutuutetta, mahdollisimman korkean alkoholipitoisuuden kestävää viinihiivaa ja helvetisti sokeria niin kyllä lähtee.

Pro tip jostain muinaisuudesta, kun minä olin vielä nuori ja innovatiinen: halvinta valmista olutuutetta, mahdollisimman korkean alkoholipitoisuuden kestävää viinihiivaa ja helvetisti sokeria niin kyllä lähtee.
Sanotaanko näin että rahatilanne mahdollistaa myös bulkkioluen ostamisen ja alkoholia menee loma-ajat lukuunottaman noin sikspäkki viikossa niin nuo prosentit ei ole ihan ykkösprioriteetti.
Pohtinut jotain uutta harrastusta joka ei liittyisi urheiluun niin tää voisi olla vastapainoa :)

Joka viikkoinen vessan puunaus, tsek.
Nyt vähän meikkiä naamaan ja lounaan syönti.
Sitten katselemaan 100km päähän futisfaijoja.
Ei varmaan hassumpaa tommonen pelireissuilla käyminen (y)

Mun pitäis jaksaa raahautua suihkuun ja alkaa valmistautua pikkujouluja varten. Sään perusteella ei kyllä uskois pikkujoulukaudeksi... pitäs oikeastaan laittaa vaan kuravaatteet ja kumpparit! Mutta lupasin jo kaverille pukeutua kerranki hameeseen, joten ei auta.

Mun pitäis jaksaa raahautua suihkuun ja alkaa valmistautua pikkujouluja varten. Sään perusteella ei kyllä uskois pikkujoulukaudeksi... pitäs oikeastaan laittaa vaan kuravaatteet ja kumpparit! Mutta lupasin jo kaverille pukeutua kerranki hameeseen, joten ei auta.

Tuli kyllä vähän tekeekö kevät tuloaan fiilis ku aurinkokin tahtoi näyttäytyä hieman, vähänku ois maaliskuun loppupuoli.

No tammikuussa sitä lunta tulee riesaksi asti ja sitä saa kattella pitkälle ensivuoteen saakka, ainakin huhtikuuhun asti.

Tuli kyllä vähän tekeekö kevät tuloaan fiilis ku aurinkokin tahtoi näyttäytyä hieman, vähänku ois maaliskuun loppupuoli.

No tammikuussa sitä lunta tulee riesaksi asti ja sitä saa kattella pitkälle ensivuoteen saakka, ainakin huhtikuuhun asti.
Tuliski sitä lunta! Tämä sade- ja kurakeli on kyllä täysin perseestä. Toivottavasti ei oo jouluruokaa tarjolla illan kemuissa, se ei sopisi kyllä yhtään tähän.

Ei varmaan hassumpaa tommonen pelireissuilla käyminen (y)

Nää on kivoja. Kymmenen vuotta tätä tehnyt ja vielä on intoa. Tarjonta aika surkea. Paitsi, et joku Litmasen Jari on täällä :worship:
Täytyy koittaa keritä mennä vähän kävelee jos näkisin sen. Teinit olivat nähneet ja päässeet kuvaan :hyper:

Possut hetkeksi lämpöseen odottamaan paistoa. Tämmönen kuin wieninpihvi osui kaupasta käteen kun olivat kerta tarjouksessa. Lisukkeet ovat lohkoperunat, coleslaw, dippi ja sitruuna. Yksinkertaisen miehen yksinkertainen ruoka :) edit. Noi wiininpihvit eroaa leikkeestä siinä että ovat paksumpia siis vissiin mehukkaampia. Uus juttu mulle tälläiset.

Possut hetkeksi lämpöseen odottamaan paistoa. Tämmönen kuin wieninpihvi osui kaupasta käteen kun olivat kerta tarjouksessa. Lisukkeet ovat lohkoperunat, coleslaw, dippi ja sitruuna. Yksinkertaisen miehen yksinkertainen ruoka :) edit. Noi wiininpihvit eroaa leikkeestä siinä että ovat paksumpia siis vissiin mehukkaampia. Uus juttu mulle tälläiset.
Jos samoja mitä meillä ollut niin hyvät oli mausteetkin niissä.

Olen muuten melko varma, että parvekkeellani on yksien paskojen sijaan kahdet, ja lisäksi kusta päällä. Voivvvvvvitttt---

Pentu vai vanha kissa kyseessä? On noissa kateissa ilmeisesti eroavaisuuksia, joillakin pitää olla ilmeisesti ihan tiettyä hiekkaa ennenku kelpaa mennä tassuttelee sinne.

Oma kissa kerran oikein juoksi laatikolle, liekkö hätä yllättänyt vai muuten vain juoksi. :LOL: varmaan muutenvain mutta hauskalta näytti.

Samaten aina pitää peittää jätökset, kylässä ollut koira päätti vääntää jöötit lattialle niin kissakos niitä oli peittämässä sanomalehdellä jossain vaiheessa.

Oman kissan yölliset seremoniat on rasittavia, sitten on hyvä mennä mukavasti nukkumaan ku omistaja herätetty. :zzzz:

Kissa nyt voi tehdä tarpeensa ohi laatikon ihan vain siksi, ettei ole saanut mielestään tarpeeksi huomiota.
Tai siksi, että laatikko on sen mielestä likainen. Oma, jo edesmennyt katti tuumasi, että laatikko tyhjennetään joka kakan jälkeen piste. Istui laatikon vieressä ja tuijotti sitä sellaisella "hyi saatana" -ilmeellä ja odotti, että hänen korkeutensa pääsee puhtaalle laatikolle.

Viimeksi muokattu:
IMAG0956.webp

Nää on kivoja. Kymmenen vuotta tätä tehnyt ja vielä on intoa. Tarjonta aika surkea. Paitsi, et joku Litmasen Jari on täällä :worship:
Täytyy koittaa keritä mennä vähän kävelee jos näkisin sen. Teinit olivat nähneet ja päässeet kuvaan :hyper:
:eek: Äkkiä kaverikuvaan!!! Ja tänne sit näytille (y)

Postissa tulikin jätevaunu niin pääse sitä asentelemaan. Tämä homma vaatii asennusoluen ettei tule virheitä.

Voisi kuitenkin ensin pyöräyttää broileri-munakoisovuaan uuniin.

:eek: Äkkiä kaverikuvaan!!! Ja tänne sit näytille (y)
Mä jäin nuolemaan näppejäni enkä nähnyt vilaustakaan koko miehestä.
Joku valmentajien koulutus oli muka tärkeämpää kuin mun kanssa meitsie.

No, tämähän on mulle tuttua :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom