Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yksi standardi annos.

20171209_105857.webp

Tälle viikonlopulle voisi pistää seuraavat tavoitteet:

- vessan puunaus
- 40 esineen poisto kämpästä
- kaapelikouru yhdelle seinälle
- multimediakoneen viimeistely
- viinin pullotus

Joka viikkoinen vessan puunaus, tsek.
Nyt vähän meikkiä naamaan ja lounaan syönti.
Sitten katselemaan 100km päähän futisfaijoja.

Mä olen niin antiaamuihminen että ihan ärsyttää. Kesällä aikaiset aamut vielä menee jotenkin mutta nyt kun on pimeää niin ei. Mulle sopii herätä kun on valoisaa :LOL: Sillon kun olin nuori ja reipas, heräsin usein jopa neljältä tekemään aamuaerobisia ennen työvuoroa :eek: Hullun hommaa nyt ajateltuna. Toisaalta olin mä silloin kyllä vähän paremmassa kunnossakin et ei se nykyäänkään pahaa tekisi :ROFLMAO:
Tähän voin antaa toimivana neuvona, kuten krapulaan, nuku ss pois. Tässä tapauksessa siis pimeys.

T: Heräsin 10:30

Tälle viikonlopulle voisi pistää seuraavat tavoitteet:

- vessan puunaus
- 40 esineen poisto kämpästä
- kaapelikouru yhdelle seinälle
- multimediakoneen viimeistely
- viinin pullotus
Etkai itse duunaile himaviiniä?
Jostain syystä on alkanut viimeaikoin kiinnostaa jos koittaisi tehdä olutta itse.

Meillä toinen koira ei välittänyt vaikka taivaalta olisi satanut mummoja mutta tuo neiti pidättelee vaikka vuorokauden jos vaarana on tassujen kastuminen.
Kyllä meillä kaikki lähtee, mutta nartuilla on semmosta nyrpeetä meno ja väistelevät vesilätäköitä. Toi uros taas painaa naama virneessö keskeltä lätäkköä tyylillö "oh my god, super fun" Se tykkää kyllä kaikesta maailmassa. Sillai helppo elämä.

Toki. Huolelinen kun on niin saa parempaa kuin kyykkyviinit ja hintaluokka on nyt aivan toista.
Tuleeko halvemmaksi kun tekee itse?
Itse ajattelen lähinnä harrastejuttuna ja kun viinit ei ole oma juttu ja ohran idättäminen sekä paahtaminen tuntuu jokseenkin kohtuuttoman suurelta operaatiolta niin pitäisi ostaa valmiskamat eikä nekään nyt ihan ilmaisia ole.

Kyllä meillä kaikki lähtee, mutta nartuilla on semmosta nyrpeetä meno ja väistelevät vesilätäköitä. Toi uros taas painaa naama virneessö keskeltä lätäkköä tyylillö "oh my god, super fun" Se tykkää kyllä kaikesta maailmassa. Sillai helppo elämä.
Kaverin koira on kans et mitä paskempi ilma on sitä enemmän se on innoissaa. Vesisateella se viihtyy ehkä parhaiten pihalla ja ei oo semmosta ruokaa vielä tullu vastaan mitä se ei söis. Kaikki kirpeet hedelmätki menee ja mitään lääkkeitä ei tarvi nakkeihin piilottaa, hauska kaveri kyllä :ROFLMAO::ROFLMAO:

Tuleeko halvemmaksi kun tekee itse?
Itse ajattelen lähinnä harrastejuttuna ja kun viinit ei ole oma juttu ja ohran idättäminen sekä paahtaminen tuntuu jokseenkin kohtuuttoman suurelta operaatiolta niin pitäisi ostaa valmiskamat eikä nekään nyt ihan ilmaisia ole.

Jos ensimmäisen satsin laskee tarvikkeiden kuolettamiseen niin toinen onkin sitten sikahalpaa.

Jos ei jaksa mäskätä niin laatu-uutteet maksaa jonkun 30€. Niistä tulee joku 12-22 litraa riippuen vahvuudesta. Sitten on omasta huolelisuudesta ja paneutumisesta kiinni kuinka hyvää tulee.

Back
Ylös Bottom