Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa muuten joku muu siivota sen!Anteeks, mua vähän naurattaa.
Tähän voin antaa toimivana neuvona, kuten krapulaan, nuku ss pois. Tässä tapauksessa siis pimeys.Mä olen niin antiaamuihminen että ihan ärsyttää. Kesällä aikaiset aamut vielä menee jotenkin mutta nyt kun on pimeää niin ei. Mulle sopii herätä kun on valoisaaSillon kun olin nuori ja reipas, heräsin usein jopa neljältä tekemään aamuaerobisia ennen työvuoroa
Hullun hommaa nyt ajateltuna. Toisaalta olin mä silloin kyllä vähän paremmassa kunnossakin et ei se nykyäänkään pahaa tekisi
![]()
Etkai itse duunaile himaviiniä?Tälle viikonlopulle voisi pistää seuraavat tavoitteet:
- vessan puunaus
- 40 esineen poisto kämpästä
- kaapelikouru yhdelle seinälle
- multimediakoneen viimeistely
- viinin pullotus
Meillä toinen koira ei välittänyt vaikka taivaalta olisi satanut mummoja mutta tuo neiti pidättelee vaikka vuorokauden jos vaarana on tassujen kastuminen.Minä väännän tortut ja lähen lenkille. Sateeseen. Ei koiratkaan tykkää, mutta paitsi toi yks. Se on vähän omalaatunen.
Kyllä meillä kaikki lähtee, mutta nartuilla on semmosta nyrpeetä meno ja väistelevät vesilätäköitä. Toi uros taas painaa naama virneessö keskeltä lätäkköä tyylillö "oh my god, super fun" Se tykkää kyllä kaikesta maailmassa. Sillai helppo elämä.Meillä toinen koira ei välittänyt vaikka taivaalta olisi satanut mummoja mutta tuo neiti pidättelee vaikka vuorokauden jos vaarana on tassujen kastuminen.
Etkai itse duunaile himaviiniä?
Jostain syystä on alkanut viimeaikoin kiinnostaa jos koittaisi tehdä olutta itse.
Tuleeko halvemmaksi kun tekee itse?Toki. Huolelinen kun on niin saa parempaa kuin kyykkyviinit ja hintaluokka on nyt aivan toista.
Pitäiskö mennä Ikeaan?
Kaverin koira on kans et mitä paskempi ilma on sitä enemmän se on innoissaa. Vesisateella se viihtyy ehkä parhaiten pihalla ja ei oo semmosta ruokaa vielä tullu vastaan mitä se ei söis. Kaikki kirpeet hedelmätki menee ja mitään lääkkeitä ei tarvi nakkeihin piilottaa, hauska kaveri kylläKyllä meillä kaikki lähtee, mutta nartuilla on semmosta nyrpeetä meno ja väistelevät vesilätäköitä. Toi uros taas painaa naama virneessö keskeltä lätäkköä tyylillö "oh my god, super fun" Se tykkää kyllä kaikesta maailmassa. Sillai helppo elämä.
Tuleeko halvemmaksi kun tekee itse?
Itse ajattelen lähinnä harrastejuttuna ja kun viinit ei ole oma juttu ja ohran idättäminen sekä paahtaminen tuntuu jokseenkin kohtuuttoman suurelta operaatiolta niin pitäisi ostaa valmiskamat eikä nekään nyt ihan ilmaisia ole.