Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mua ei edes väsytä kun nukuin 1,5 päikkärit ja otin vähän kofeiinia ennen jumppaa. Pitkä ilta tulossa.

Mua ihme kyllä väsyttää. Vois hyvin nukahtaa just tähän. Mutta tästä kun nousee hammaspyykille ym niin on varmasti väsymys tiessään. Herätys noin 5.00 :sleep:

Nordean verkkopankissa joku hämärä häiriö tilien käytössä. Puhelinpalvelun jonossa oltu nyt n.20 min. Sattuuko jollain täällä toimimaan normaalisti ko. palvelu?

Screenshot_20161205-195908.webp

Mä olen niin antiaamuihminen että ihan ärsyttää. Kesällä aikaiset aamut vielä menee jotenkin mutta nyt kun on pimeää niin ei. Mulle sopii herätä kun on valoisaa :LOL: Sillon kun olin nuori ja reipas, heräsin usein jopa neljältä tekemään aamuaerobisia ennen työvuoroa :eek: Hullun hommaa nyt ajateltuna. Toisaalta olin mä silloin kyllä vähän paremmassa kunnossakin et ei se nykyäänkään pahaa tekisi :ROFLMAO:

Pyrin aina heräämään 4:30 ihan vain sen takia että saa koomailla ja juoda kahvia rauhassa. Töihin alan valumaan klo 6:15

Ei tuo herääminen aina toteudu, tällä viikolla herännyt ehkä kerran 4:30. :rolleyes: Viikonloppuisin nukun maksimissaan ysiin saakka

Ja TAAS hereillä about 7.30 vapaapäivänä. Miksi, miksi?? Ei tosiaan tapahdu arkena että heräisin ilman kelloa näin. Ja päänsärky, tietty. Enkä ole edes krapulassa, tämä alkoi jo eilen illalla.

Mä heräsin vasta 8.20 ja ärsyttää. Aikaisin on kiva herätä. Saa ihan ajan kanssa juoda pari litraa kahvia ennen kun aloittaa päivän askareet.

E: Huomenta.

Back
Ylös Bottom