Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Horoskooppini ja myös samanlainen leijonaharjas peittää kuontaloa. Lienen siis varsinainen king of the jungle. Kyllä se siltä ajoittain tuntuukin kun pitää tätä kotona asustelevaa naarasvaltaista apinalaumaa kasassa!

Mihähän olen (ikuinen) neitsyt mutta käyttäydyn kuin mikäkin naarasleijona elämässä noin muuten :whistle:

@hobbitess Siinä ehkä myös yksi syy, että olen #foreverelone

Tunnistin erään naikkosen pelkästään pyllyn perusteella. Ja lähestulkoon ihan random pylly, se kävi salilla missä olin töissä bodaamassa ja jumppaamassa. Ja siitä on oikeesti hemmetisti aikaa. Tää mimmi oli nyt kassajonossa jossa kiinnitin huomiota siihen muhkeeseen pyllyyn. Toivoin että olispa se hän, kun on niin nätti ilmestys, ja oli! Kyllä vanha mies ilostui :)

Hyvin menee tämä dieetin pitäminen. Kaksi lounasta, tunnin välein.

04f4d11081b7721213946fe0d5b6981dc03ecd-wm.jpg

Kaupan oven vieressä seisoi manne ja tarjosi 20e jos saa lainata mun autoa että käy pankissa laittamassa tyttärensä tilille rahaa :) Oliskohan pitänyt lainata kun niin mukavalta herrasmieheltä vaikutti...
No tottakai siististi pukeutuneelle herrasmiehelle nyt autoa lainaa.

4E41F2545DE3B2434A368DA0D62117219C9B3ADE

Oltiin tuolla puoltuntia sitten lounaalla :LOL:

Edit; ruoka oli hyvää, kahvi pahaa.

imettelin, kun siinä klubin ovella parveili pikkutyttöjä ankarasti, niin sielähän on tänään se miikkeal gasbriel näköjänsä

Jos kikkeli on näillä keinoin pienentynyt, voisi kannattaa miettiä epävenyttämistä, eli sisäänpäin työntämistä. Tässä voi nimittäin olla kyse sellaisesta käänteisfysiologiasta.

Täytyy ottaa kokeiluun, kiitti vinkistä.

Toisaalta, jos se venyisi pituutta, niin ohentuisiko se samalla? Lopulta sellainen polvia vasten heiluva nahkalanka?

Varteenotettava huomio, ehkä sen voisi jotenkin välttää?

Kerran tais tulla, otin Mikelle koodia niin se oli sillä siloteltu. Kyllähän mä väärin olin toiminut mutta se oli silti väärinkäsitys, mun päässäni.

Back
Ylös Bottom