Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miltäs väikkärinpakertamisenjälkeinen elämä on nyt maistunu? Hilloiselta ja tanniiniselta?
No ei oikeastaan (vaikkakin otin tänään töissä pienet siivet kun siellä oli kuohuviinitarjoilu aamusta :hyper:), tuntuu yllättävästi melkein yhtä ahdistavalta kuin aina ennenkin. Saattaa johtua siitä, että minulla, meidän ryhmässä ja syntymässä olevassa core-fasiliteetissa (jonka puikkoihin väenvängällä tahdoin) on helvetinmoinen hässäkkä juuri nyt meneillään. Ehkä tämä tästä! Olen kuitenkin saanut käytyä salilla ja sellaista, eli ei nyt ihan entiseen malliin ahdista kun tavanomaisesti tuo ahdistus saa mut vain lamaantumaan sohvalle.

Hurjat mökkiurakat on hyvä, kanava 20
Jostain syystä monien jenkkisarjojen tyyli tehdä draamaa laudan sahaamisesta on ihan vitun ärsyttävää vaikka aihe ja ohjelma muuten on kiinnostava.
Sama tyyli toistuu ihan ohjelman aiheesta riippumatta, hehkutetaan jotain aivan olematonta asiaa että se saataisiin kiinnostavaksi. "jos Billin käsi lipsahtaa hiukankin niin Ericin pää tippuu hartioilta koska hänen sahansa leikkaa 100 metriä tukkia minuutissa" (eric on 50 metrin päässä juomassa kaljaa)

Jostain syystä monien jenkkisarjojen tyyli tehdä draamaa laudan sahaamisesta on ihan vitun ärsyttävää vaikka aihe ja ohjelma muuten on kiinnostava.
Sama tyyli toistuu ihan ohjelman aiheesta riippumatta, hehkutetaan jotain aivan olematonta asiaa että se saataisiin kiinnostavaksi. "jos Billin käsi lipsahtaa hiukankin niin Ericin pää tippuu hartioilta koska hänen sahansa leikkaa 100 metriä tukkia minuutissa" (eric on 50 metrin päässä juomassa kaljaa)
Kyllä näin on, näitä pitää mulkata silleen ettei rupea ärsyttämään, kyl sä tiedät....

Aaarhh, asematunnelin houkutukset ja pitkä päivä koululla. Tässä junaa vartoillessa pyörii valtavat mainokset makkaraperunoista 1,5€ ja kebabmuki 4€. Mutta koska olen bodymunkki, niin vältän nämä houkutukset! Viikonloppuna kyllä maistelen piparia, murisen muffinsiin ja haukkaan valkosuklaakeksiä, sponsored by wife.

Olut ja viini on yhtä olennainen osa joulua kuin kinkku ja joulutorttu. Ja tietty votkaglögi ja rommitoti kuin imelletty perunalaatikko ja graavilohi.

Vaikka onkin offtopic, niin täytyy nyt kyllä hehkuttaa kun kerrankin on aihetta. Tein ohimennen uuden kyykkyenkan tossa tänään! Kevyehkö ykkönen 85 kilolla :oujee: ja varsinaiset maksimien testailut on vasta muutaman viikon päästä :hyper:

Nyt olis iltapalan tarve. Pitäis tehdä vaikka munakas ja kasviksia, mutta eniten tekis mieli Big mac -hampurilaista.

On se hommaa, kun softasta pitää maksaa joka käyttöjärjestelmälle erikseen. Tupla raha, perhana.

Big mac kuulostaa hyvälle. Minulle myös, muutama.

Koskahan olen viimeksi isoa mäkkiä syönyt. Enpä muista. Joten voisin kans ottaa yhden. Kiitsa.

Tänään vahingossa selasin kalenteria ja huomasin, että ensi viikolla pitäis yksi ilta mennä syömään seitsemän ruokalajia.

En jaksanu loikata autoon ja ajaa kultaisten kaarten luo hamppareita hakemaan. On siis tyytyminen munakkaaseen. Onneksi sentään jemmassa oli vähä karkkia jälkkäriksi!

En jaksanu loikata autoon ja ajaa kultaisten kaarten luo hamppareita hakemaan. On siis tyytyminen munakkaaseen. Onneksi sentään jemmassa oli vähä karkkia jälkkäriksi!

Meidän kyliltä ne vei mäkkärin vittuun täältä.
On jo ihan perinne, kun ajetaan mäkkärin ohi niin teineille haetaan jotain. Itse tyydyn aina vain varastamaan pari ranua molemmilta.

Iltapala: rahka. Jugurttirahka.

Meidän kyliltä ne vei mäkkärin vittuun täältä.
On jo ihan perinne, kun ajetaan mäkkärin ohi niin teineille haetaan jotain. Itse tyydyn aina vain varastamaan pari ranua molemmilta.

Iltapala: rahka. Jugurttirahka.
Mähän asun täällä Hesburgerin kotikonnuilla, ja joka nurkalla on kyllä Hese. Mäkkejä sen sijaan on nykyään vain YKSI, ja se on aika ärsyttävän matkan päässä, joten ei tule käytyä. Hesestä en oo koskaan niin välittänyt, mutta sitähän en saisi sanoa ääneen koska taitaa olla lähes pyhäinhäväistys tällä seudulla :confused:

Täällä on kanssa Heseburgereita sen verran, että pärjää. Meiltähän ei täällä ole kovin pitkä matka sinne Hessun kotinurkille ole.
Mutta enpä niitäkään usein syö. Tuli teininä jokunen minimega syötyä niin taisi tulla kiintiö täyteen.
Ei sillä, kyllä mökki ja hese joskus on ihan hyvää mahan täytettä. Mutta jos valita pitää niin mäkki.

No Hesburgerpas!

E. Ei sillä et käyttäisin kumpaakaan. Varmaan kahteen vuoteen ole syönyt kummassakaan. Vajaa 3v sitten kävin mäkissä kaverin muksujen kanssa. Virossa oon viimeksi syönyt Hesessä, en muista vuotta. Suomeen voisi tulla MaxBurgers, liputan siis tässä asiassa Ruotsin suuntaan.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom