Helistö
Tyhmä ämmä
Naiset vaan paranee, miehistä ei oo enää mihinkään![]()
Höpönlöpö, kyllä on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naiset vaan paranee, miehistä ei oo enää mihinkään![]()
Naiset vanhenee 5 vuotta vuodessa jokaista lasta kohden, mutta kuten @Helistö nkin esimerkki osoittaa, vahingon voi korjata kun kersulit saavuttavat teini-iänNaiset vaan paranee, miehistä ei oo enää mihinkään![]()

Mä olin eilen tyytyväinen, kun jaksoi nussia töiden jälkeen. Ei kovin usein jaksa/kerkee ja paneminen on sellaista viikonloppu-puuhaa.Sama vika, viimeisen kolmen vuoden aikana krempat lisääntyneet sitä tahtia ettei edellisistä ehdi toipua kunnes jo seuraava vaivaa. Mutta jos jotain positiivista, niin eilen juuri mietin ettei ole skolioosi kipuillut moneen aikaan!
Naiset vanhenee 5 vuotta vuodessa jokaista lasta kohden, mutta kuten @Helistö nkin esimerkki osoittaa, vahingon voi korjata kun kersulit saavuttavat teini-iän
Mutta siihen asti no hope![]()
No tuo nyt ei kyllä pidä paikkaansa. Kyllä itseään voi kehittää ja kroppaansa muokata myös, kun lapset on pienempiä. Mun lapsi on päiväkoti-ikäinen, ja mä aloin kunnolla vasta liikkumaan lapsen saamisen jälkeen. Ja vaikken olekaan niin rasvattomassa kunnossa kuin olen joskus ollut (syömishäiriön seurauksena), voin rehellisesti sanoa, että oon nyt parhaimmassa kunnossa kuin koskaan aikaisemmin. Että kyllä sitä toivoa on. Helppoa se ei oo yhdistää lapsiperhearki, työt ja omat & puolison harrastukset, mutta kyllä se mahdollista on.Naiset vanhenee 5 vuotta vuodessa jokaista lasta kohden, mutta kuten @Helistö nkin esimerkki osoittaa, vahingon voi korjata kun kersulit saavuttavat teini-iän
Mutta siihen asti no hope![]()
Kyllä sen tietysti tiedän, mutta on se nyt helvetinpaljon rankempaa kuin lapsettomilla sinkuilla.No tuo nyt ei kyllä pidä paikkaansa. Kyllä itseään voi kehittää ja kroppaansa muokata myös, kun lapset on pienempiä. Mun lapsi on päiväkoti-ikäinen, ja mä aloin kunnolla vasta liikkumaan lapsen saamisen jälkeen. Ja vaikken olekaan niin rasvattomassa kunnossa kuin olen joskus ollut (syömishäiriön seurauksena), voin rehellisesti sanoa, että oon nyt parhaimmassa kunnossa kuin koskaan aikaisemmin. Että kyllä sitä toivoa on. Helppoa se ei oo yhdistää lapsiperhearki, työt ja omat & puolison harrastukset, mutta kyllä se mahdollista on.
Tämä onkin jo taattua Mopsia. Voin kyllä empiirisin havainnoin tuttava- ja sukulaispiiristä todeta totaaliseksi paskapuheeksi.
Esimerkkinä olkoon vaimon serkku, jolla 3 kouluikäistä ja 1 alle, käy töissä, harrastaa aktiivisesti kahta eri lajia ja näyttää paremmalta kuin koskaan. Vähän alle 40 on iältään.
No tuo nyt ei kyllä pidä paikkaansa. Kyllä itseään voi kehittää ja kroppaansa muokata myös, kun lapset on pienempiä. Mun lapsi on päiväkoti-ikäinen, ja mä aloin kunnolla vasta liikkumaan lapsen saamisen jälkeen. Ja vaikken olekaan niin rasvattomassa kunnossa kuin olen joskus ollut (syömishäiriön seurauksena), voin rehellisesti sanoa, että oon nyt parhaimmassa kunnossa kuin koskaan aikaisemmin. Että kyllä sitä toivoa on. Helppoa se ei oo yhdistää lapsiperhearki, työt ja omat & puolison harrastukset, mutta kyllä se mahdollista on.
Ajattelin yrittää nukkua, jos se ei onnistu olen vaan vitun kiukkunen koko viikonlopun ja sitten onkin jo maanantai. Ai niin ja yhdet kakkukestit on sunnuntaina.Jos sitte vaihtais saman tien puheenaihetta. Mitäs viikonloppusuunnitelmia teillä on?![]()
Tänään toitä 7-20 sitten jumppa. Huomenna jalkapalloa melkein koko päivä ja taitaa tulle taas teineja talo täyteen. Sunnuntaina jumppa ja toivottavasti ei mitään muuta.Jos sitte vaihtais saman tien puheenaihetta. Mitäs viikonloppusuunnitelmia teillä on?![]()
Nojoo tuo on tietty ihan eri juttu, jos on yksin lasten kanssa. Sen ymmärrän. Eikä sitä nyt muutenkaan ihan mitä tahansa ja kuinka paljon vaan voi tehdä, vaikka ois se puolisokin siellä kotona. Mutta en myös haluais maalailla sellaista kuvaa, että mikään ei koskaan onnistu koska lapset.Minä siis kiistän omalla kohdallani, että voi tehdä sitä ja tätä kun lapset ovat pieni: ei voi.
Siskoni on 2 lapsen yksinhuoltaja ja hän omien sanojensa mukaan ehtii vallan mainiosti harrastamaan.Mä olen hoitanut ja kasvattanut lapseni yksin joten silloin kun olivat pieniä niin oli turha toivo että, olisi päässyt harrastamaan yhtään mitään yksin. Elo elettiin lasten harrastusten ja menojen mukaan. Kun lapsia ei voinut vielä jättää yksin. Toki me sitten lasten kanssa tehtiin yhdessä kaikkea. Eli ei se ollut sitä, että ei käyty missään. Elämä vaan oli silloin sitä, että mentiin sen mukaan mitä voi tehdä lasten kanssa. En mä siitä silloin kärsinyt, enkä kärsi vieläkään. Olen tyytyväinen ja kiitollinen siitä ajasta.
Kun lasteni isä vielä asui saman katon alla niin hän oli kaiket illat töissä. Eli en silloinkaan päässyt.
Minä siis kiistän omalla kohdallani, että voi tehdä sitä ja tätä kun lapset ovat pieni: ei voi.
Nukkuminen on kyllä hyvää viikonlopputekemistä. Tarttis itekin kokeilla. Tänään taas vaihteeksi järkyttävä päänsärky, kun oon keräillyt univelkoja koko viikon.....Ajattelin yrittää nukkua, jos se ei onnistu olen vaan vitun kiukkunen koko viikonlopun ja sitten onkin jo maanantai. Ai niin ja yhdet kakkukestit on sunnuntaina.
Tukiverkoston omaavan lapsiperheen elämä on aivan erilaista kuin tukiverkostottoman tai hyvin heikon tukiverkoston omaavan.Siskoni on 2 lapsen yksinhuoltaja ja hän omien sanojensa mukaan ehtii vallan mainiosti harrastamaan.
Tosin hänellä on hyvä tukiverkosto, lapset ovat harrastusten aikaan mummuloissa (joskus meilläkin) hoidossa.Tosin, hän on vuorotyössä ja ehtii harrastamaan välillä myös päivisin, kun lapset on koulussa. Mies ei ole kuvioissa millään tasolla.
Enkä tarkoita, että kaikkien pitäisi, tulisi tai olisi näin tehtävä, mutta se kuitenkin on mahdollista, jos oikein haluaa ja järjestää asiat sen mukaan.
Justhan sitä lunta oli 2010 vai 2011 oikeen perkeleestiEi tunnu yhtää joulukuulta, lunta ja pakkasta, kiitos!