Joo kaada ittelles vaan.Harmi kun sulla ei oo vippejä. Olisin voinut lähettänyt sulle kuvia ja pilata sun huomisen illan.
Laita Kuparikatolle ne kuvat. Se on semmonen superherolover.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo kaada ittelles vaan.Harmi kun sulla ei oo vippejä. Olisin voinut lähettänyt sulle kuvia ja pilata sun huomisen illan.
Olipas viihryttävä 100v talo jakso. Zeipiillä hermo vähän pinnassa, mut lasit tuli
Jäi päivällä kesken tämä tähän reagoiminen. Mulla on nyt ollu enimmillään 80kg kyykyssä, mutta oonki tehny vaan ykkösiä silläNo tämä. Jos nyt kuitenki fiilistelen, niin ehkä muutkin naiset uskaltaa. Tällä viikolla oli ohjelmassa testata kyykyn ja penkin sarjamaksimeja.
Kyykky 80 kg x 8
Penkki 50 kg x 8
Vaikka nää nyt ei numeroina oo vielä mitään, niin oma kehitys on kiva nähdä.
maksimitestailut on vasta tammikuussa seuraavan kerran, joten sit on viisaampi. Tosin luulen, että silloinki tuo penkki 50 jäänee vielä ottamatta, mut jos 47,5kg sais niin sekin kelpais tässä kohtaa. Ja mavessa alkais olla varmaan se (mulle) maaginen 100kg raja rikottavissa! 
Sun kohdalla nostan hattua jo siitä, että tossa vaiheessa edes kyykkäät. Ihan sama mitä ne painot on!Heheh. Minä kyykkäsin tänään hurjasti 5x30kg. Kuntoon nähden meni jopa ihan heleposti. Pitäisköhän oikein pistää tänne reenipäiväkirja pystyyn niin sais seurata tätä kuntoutumista.
Maanantaina veronpalautuksxxxet.
No juu, 5. pvä olikin vasta tiistai!Älä liikaa intoile! Eikös ne tiistaina tule.
Muista runkata ensin.Ei vaan kyl kohta vois heittää pyyhkeen kehään ja vetää viltin korville, aamulla aikainen herätys.
Pitäähän sitä nyt sen verran olla, että voi jonkun tonnin heräteostoksen suorittaa.onse mummielestä
ja jos kuulin oikein niin säästötileillä oli paljon pienempi summa
Eiku eihän mun tarvitse juoda suo komeaksi. Olet varmasti juuri sellainen viinaamenevä jääkaappipakastimen kokojen kreikkalainen veistos joka on miesihanteeni.Joo kaada ittelles vaan.
Laita Kuparikatolle ne kuvat. Se on semmonen superherolover.
Aamulla vasta, tai no, jos ei heti tuu unta palloon niin ehkä sitten. Oon kyllä ihan tsipissä. Hyviä unia, panoja sekä runkkuja kaikille.Muista runkata ensin.
Naurettavan helppo. 10/10
Eiku eihän mun tarvitse juoda suo komeaksi. Olet varmasti juuri sellainen viinaamenevä jääkaappipakastimen kokojen kreikkalainen veistos joka on miesihanteeni.
Joo. Olisin todella huolissani jos en saisi täysiä pojoja tuosta testistä. Toi "ketä" vs kuka on oikeesti ihan vitun vammaista ja särähtää meikäläisellä korvaan ja silmään, kun kuulee tai lukee jonkun käyttävän ketää päin persettä.Naurettavan helppo. 10/10
Korjaan: siideriin menevä.Siikkeri menee vaan siideriin, ei se ymmärrä viinan päälle.
JustE: Testissä oli yksi virhe. Se on ketä.