Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

4003459e8ac5e3724c.jpg

Siinä. Sopinut kaikille ruumiinrakenteille jo 30 -luvulta. Jos ei sovi, on mies viallinen :)
Ja hintakin on halpa. Vain 350€.

Mua kyllä kovasti askarruttaa @Invisus ja sen mitat. Jos se on sen rapiat 80kg ja noin körmyn näkönen, niin kuinka pitkä se sitten on? Minä kun painan 80kg näytän lihapullalta, jossa on hammastikut raajoina ja toinen lihapulla päänä.

179/83,8 tänä aamuna. Noudatan ruumiinrakenteelta pitkälti kuvailemaasi lihapullaa ja tikkuja.

Lihapulla tai kalapuikko, ei sen niin väliä.

Kyllä se se peilikuva ratkaisee. Keskivartalolihavuus on jotain niin vastenmielistä miehellä että huh. :yäk:

Tästä oon samaa mieltä. Yhteen kaveriin rasva kertyy tasaisesti koko kroppaan, eikä siitä miehestä huomaa alle kymmenen kilon muutosta lainkaan. Hieman kade ehkä.
Itsellä kun kertyy kaikki 20 cm etäisyydelle navasta. Jos siis kertyy :LOL:

Mulla menee ihan kaikki suoraan vyötärölle ja kaiken kukkuraksi oon hard gainer. Vyötärö ei ole mitään muuta kuin löllöä makkaraa toisensa perään. Nyt olen pikkuhiljaa kiristänyt taas ruokavaliota että saan nuo kuudessa viikossa tapahtuneet vauriot kontrolliin. :confused:

Mä pullaannuin jokunen vuotta sitten. Läskiä tuli melkein 10kg lisää. Olin ennen sitä samaa kokoa kuin nyt.

Kun sitten joillekin marisin siitä kun olin itse itseni päästänyt siihen kuntoon niin piti melkein puntarille mennä ja näyttää toteen jotta uskoivat painoni. Mutta itse näin kyllä jokaisen gramman peiliin katsomalla. Yök. Ei enää.

E: Iso maha on toisaalta kätevä. Mahan päälle saa asetettua ruokakipon ja siitä on lyhyt matka lapata ruokaa suuhun.

Päänalueen karvat #tsek Mitä mieltä ootte muuten siitä että Suomen pääkaupungin keskusta on täynnä mitä epämääräisemmän sakin telttakyliä missä ne pummaa ja kerjää?

Back
Ylös Bottom