Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mua kyllä kovasti askarruttaa @Invisus ja sen mitat. Jos se on sen rapiat 80kg ja noin körmyn näkönen, niin kuinka pitkä se sitten on? Minä kun painan 80kg näytän lihapullalta, jossa on hammastikut raajoina ja toinen lihapulla päänä.

Mun mätisäkkeys ei valitettavasti ole uskon asia, vaan tosiasia. Vanhasta löyty itseasiassa kuva! Tämähän on sellainen jota vaimo ei siedä laisinkaan.

katso liitettä 146107

Joku perus villakangastakki ollut jo viimeiset kaksi talvea hakusessa, aina yhtä saamarin murhe löytää sopivaa.

Tiedän, että uskon asioista ei kannata kiistellä mutta aika kaukana on mätisäkistä.

Vaimo, miksi et?

Mutta siis jos itse mietin itseäni niin käyttäisin tuollaista 'arkena' koska kuljen lähinnä työvaatteissa ja pieruverkkareissa. Mutta jos joku muu meno niin sitten se villakangastakki.

Pilottitakkityyliset bombertakit ei taida olla enää iha sitä kovinta huutoa, kiitos Sons of Odin ynnä muut. Villakangastakeissa on isona ongelmana se, että näytän itsensäpaljastelijalta. Joka sinänsä on ihan totuutta vastaava. :coffee:

Pilottitakkityyliset bombertakit ei taida olla enää iha sitä kovinta huutoa, kiitos Sons of Odin ynnä muut. Villakangastakeissa on isona ongelmana se, että näytän itsensäpaljastelijalta. Joka sinänsä on ihan totuutta vastaava. :coffee:

Ei sitä tarvitse ostaa nilkkapituisena.

Päätin juuri lintsata yhdestä kokouksesta. Karkaan töistä aikaisemmin ja haen auton huollosta, Maksan itseni kipeäksi ja jatkan toisiin töihin. #köyhä #kipeä

Harvoin enää kuulee todellista rallienglantia, mutta nyt sitä palpattaa isompi seurue ruokalassa. En malta vielä lähteä, naureskelen tässä katsoen puhelinta :)

4003459e8ac5e3724c.jpg

Siinä. Sopinut kaikille ruumiinrakenteille jo 30 -luvulta. Jos ei sovi, on mies viallinen :)

Back
Ylös Bottom