Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Rankkaa tämä pienen ihmisen elämä kun saa jatkuvasti murehtia ulkonäköä. Huomiseksi pitäisi takki löytää ettei vaimo häpeä, ja hemmetti kun missään ei ole oikein järkeviä vaihtoehtoja. Kai sitä vois pyörähtää Mansesterissa kattelee.

Rankkaa tämä pienen ihmisen elämä kun saa jatkuvasti murehtia ulkonäköä. Huomiseksi pitäisi takki löytää ettei vaimo häpeä, ja hemmetti kun missään ei ole oikein järkeviä vaihtoehtoja. Kai sitä vois pyörähtää Mansesterissa kattelee.
Lainaa Eventalta

raincoats.jpg

Mulla on kans vielä pikkujoulukauden suurimpien kemujen asu miettimättä, ja vähä reilu viikko enää aikaa. Ei jaksais kyl tippaakaan kiertää kauppoja, kun ei mistään löydä kuitenkaan mitään. Jos menis jätesäkissä. Tai pelkässä toppatakissa.

Mulla on kans vielä pikkujoulukauden suurimpien kemujen asu miettimättä, ja vähä reilu viikko enää aikaa. Ei jaksais kyl tippaakaan kiertää kauppoja, kun ei mistään löydä kuitenkaan mitään. Jos menis jätesäkissä. Tai pelkässä toppatakissa.
Pitääkö joka juhliin olla uudet vaatteet?

Junake päätti olla puoli tuntia tänään myöhässä (ja samoin minä duunista). Ei tässä mitään oleellista missannut eikä kiirekään oo, mutta nyt on ihan flow hukassa. Pöljänä pyörin ja pöytiä pyyhin paremman puutteessa. Typerä VR, aina se kiusaa mua.

Omat juhlavammat vaatteet tiivistynyt näköjään kahteen hameeseen ja yhteen mekkoon, mitkä taas asettelin esille illan esisovitusta varten. Jännä sinänsä, kun komero on kuitenkin täynnä vaatteita. Ei voi ymmärtää.

Noh! En usko.

Kuva sit uudesta takista. Ainiin! Myös ilman takkia niin kuin asiaan kuuluu, jotta voidaan vertailla.
Mun mätisäkkeys ei valitettavasti ole uskon asia, vaan tosiasia. Vanhasta löyty itseasiassa kuva! Tämähän on sellainen jota vaimo ei siedä laisinkaan.

takki.webp

Joku perus villakangastakki ollut jo viimeiset kaksi talvea hakusessa, aina yhtä saamarin murhe löytää sopivaa.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom