Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikkea kannattaa aina kilpailuttaa. Auton lyhennyksen kuukausierä sis.korot + kulut oli ennen 495€. Nyt pyysin pankilta tarjouksen niin 350€![]()

En enää muista paljon lähti kanssa, mutta moposta ja autosta aika perkeleesti.Mulla lähti autovakuutuksista lähes 300€, kun pyysin vakuutusyhtiötä laskemaan ne uusiksi pari kuukautta sitten![]()
Lainaa EventaltaRankkaa tämä pienen ihmisen elämä kun saa jatkuvasti murehtia ulkonäköä. Huomiseksi pitäisi takki löytää ettei vaimo häpeä, ja hemmetti kun missään ei ole oikein järkeviä vaihtoehtoja. Kai sitä vois pyörähtää Mansesterissa kattelee.
Totta, originelli on keisarin eikä kuninkaan. No voidaan tässä tapauksessa sanoa vaikka mätisäkin uusi talvitakki.Hih! Se on keisari ^ IMO![]()
Ei oo kemuja, niin voi kätevästi kulkea jätesäkissä 24/7Mulla on kans vielä pikkujoulukauden suurimpien kemujen asu miettimättä, ja vähä reilu viikko enää aikaa. Ei jaksais kyl tippaakaan kiertää kauppoja, kun ei mistään löydä kuitenkaan mitään. Jos menis jätesäkissä. Tai pelkässä toppatakissa.
Ei huono tuokaan vaihtoehto. Mutta luulen, että mun on löydettävä jotain päällepantavaa, koska noi on aina hyvät kekkerit, enkä halua missata niitä! PaniiiikEi oo kemuja, niin voi kätevästi kulkea jätesäkissä 24/7

Pitääkö joka juhliin olla uudet vaatteet?Mulla on kans vielä pikkujoulukauden suurimpien kemujen asu miettimättä, ja vähä reilu viikko enää aikaa. Ei jaksais kyl tippaakaan kiertää kauppoja, kun ei mistään löydä kuitenkaan mitään. Jos menis jätesäkissä. Tai pelkässä toppatakissa.
Ei huono tuokaan vaihtoehto. Mutta luulen, että mun on löydettävä jotain päällepantavaa, koska noi on aina hyvät kekkerit, enkä halua missata niitä! Paniiiik![]()
Pitääkö joka juhliin olla uudet vaatteet?
No ainakin tarvii olla eri vaatteet kuin parina aikaisempana vuonna samoissa kemuissa! Ja kun kaapissa on juhliin sopivia, päälle mahtuvia vaatteita noin 0, niin on hyvä ehkä hankkia jotain uutta.Pitääkö joka juhliin olla uudet vaatteet?
On tuossaki kyllä pointtiEi silloin mitään vaatteita tartte.
mutta noi on vähä erilaiset bileet Mun mätisäkkeys ei valitettavasti ole uskon asia, vaan tosiasia. Vanhasta löyty itseasiassa kuva! Tämähän on sellainen jota vaimo ei siedä laisinkaan.Noh! En usko.
Kuva sit uudesta takista. Ainiin! Myös ilman takkia niin kuin asiaan kuuluu, jotta voidaan vertailla.