Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nälkä vaivaa&epätietoisuus mitä söisi

ikävä yhdistelmä

toivottavasti teillä menee paremmin

Haiskahtaa reissulta Kabackaan.

ko. paikasta on poistunut eräs a vain henkilö

olen kerran käynyt syömässä sen jälkeen sielä ja makuaistini havaitsi sen #valitettavasti

ongelma ratkesi tälläkertaa jääkaappin ovea avaamalla #herkkua

E97D7880-B9F7-4491-8B14-2FB7E474A9E8.webp

helpompi sekottaa 2purkkia viiltä&talkkunajauhot lautasella

ja maistuuki jostain syystä paremmalta lautaselta syötynä&lumen

Saako banaanikärpäsistä paljon protskua, otin sheikkerin ja olin menossa tiskaamaan sitä kunnes avasin kannen ja mietin missä vaiheessa ne on sinne päätynyt. :LOL:

Salilla tein vipareita, vikalla sarjalla toisto toiston jälkeen aloin miettimään et pitikö mun tehä vipareita lopussa muistin et eei ku piti tehä levityksiä käsipainoilla.

Töissä meni luonnollisesti kaikki vituiks, onneks kohta vklp, tilipäivä, ens keskiviikko vapaa ja veronpalautukset myös ens viikolla.

Ja verta oli pitkin seiniä. Oikein.
Jos ihan vähäsen.

P.k. Kir kons. Kapea penkkaus onnistuu kivuitta. Kipua kapeessa penkissä, jos kyynärpää lähtee sivulle karkuun. Leveessä sama homma kyynärpään sivulle karkaamisen osalta. Syyskuulta vaivannut, nyt jo parempi. Empty can aiheuttaa kipua. Ojentajassa jotain repeämän tapasta?

P.k. Kir kons. Kapea penkkaus onnistuu kivuitta. Kipua kapeessa penkissä, jos kyynärpää lähtee sivulle karkuun. Leveessä sama homma kyynärpään sivulle karkaamisen osalta. Syyskuulta vaivannut, nyt jo parempi. Empty can aiheuttaa kipua. Ojentajassa jotain repeämän tapasta?

Kipua: missä?

Back
Ylös Bottom