Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sattumaa tai ei, nykysellään tuntuu aika monesti osuvan omina kyykkypäivinä aina sama äijäporukka siihen kyykkyhäkin viereen tekemään jotaki omiaan. Tavallaan hyvä: ei ainakaan voi löysäillä, kun on yleisöäkin. Mut toisaalta ihan helkkarin ärsyttävää, kun ovat AINA SIINÄ!

Sattumaa tai ei, nykysellään tuntuu aika monesti osuvan omina kyykkypäivinä aina sama äijäporukka siihen kyykkyhäkin viereen tekemään jotaki omiaan. Tavallaan hyvä: ei ainakaan voi löysäillä, kun on yleisöäkin. Mut toisaalta ihan helkkarin ärsyttävää, kun ovat AINA SIINÄ!
Kuitenkin vaan tykkäät kun ne tsuumailee sun ruusunnuppua! Sulla on sloggit ihan rullalla siellä vakosessa.

Mitvit, mitä enempi ikää tulee sen enemmän ja kovempaa

mutta ku en ole vielä kuntosalijumppasaliurani aikana kerinny(kehdannut) alotta havvisten tekoa, enkä pohkeita

tähän asti havvisreeni on koostunut liikkeistä: levyjen nosto tankoon&levvanveto

nyt, panen maata

mutta ku en ole vielä kuntosalijumppasaliurani aikana kerinny(kehdannut) alotta havvisten tekoa, enkä pohkeita

Onnittelen. Minä lopetin hauistreenin vasta reilut 3 ja puoli vuotta sitten henkilökohtaisena antibodausprotestina. Pohkeita en ole tehnyt juuri sen ahkerammin, niiden osalta tosin laiskuudesta enkä periaatteesta vaikka ehkä pitäisi tehdä niillekin jotain, koska syksyllä pohkeet osoittautuivat rajoittavaksi tekijäksi puolikkaalla, vaikka onneksi sentään lopullinen kramppi iski nippanappa maaliintulon jälkeen eikä ennen sitä.

Kauta. Aurora tänään +13,95%.

E. Jos omistais granaattiomenan kokoset kivekset, niin vois kokeilla shorttaamalla onneen. Mut kun on vaan ne syötävät osat, en jaksa,
Juu, ei ollut sullakaan huono aika hypätä tähän kelkkaan. Vauhti on koko alalla vielä hurja, saa nähdä droppaako ja koska. Mutta itse pitkällä aikavälillä mukana, eihän se pentele ole vielä etes laillista, joten niitä aikoja odotellessa.

Aloin katsoa Areenasta sarjaa "Sadan vuoden talo". Vaikuttaa hyvälle jo valmiiksi, kun nähnyt muutaman ressipesäkkeen ja miten käy, kun ennen valua on jo aikataulu laadittu ja juuri joku vastaava "Jouluksi valmis".

Hieno löytö! Kyllä mä tiesin että niitä muutama olisi. Eli löysin romujeni seasta reilut 30 miniatyyriä, teema siinä sarjasds on Keski-maa. Tarkemmin sanottuna nää on Mitrillin 32mm tinaukkoja, ja ovet vielä yllätävän hyvin maalattu. 6 vanhana rupesin näiden juttujen kanssa puuhasteleen. En mä näitä myy, vaikka tuosta Gandalfista oli ebayssä pyynti lähellä 40€. Tää näiden kerättyvyys oli mulle pieni yllätys, kyllä mä tiedän että Warhammerit ovat hyvissä hinnoissa mutta että nääkin . Ja sitten vielä noin hyvä satsi, on örkkiä,Nazgulia ja kääppänää.

Mulla oli joskus hieno harrastus keräillä erilaisia pullonkorkkeja niitä metallisia, eli kruunukorkkejako ne nyt on.

Se lapsenomainen innostus niinkin arvottomasta asiasta, haluan sen uteliaisuuden ja innokkuuden takaisin.

Nyt kahvia.

2488350.jpg

Mä metsästän auton rekisterinumeroita. Olen numerossa 17 ja odottelen numeroa 18. Olen sitä odattanut vasta noin 8 vuotta. Mutta uskon se vielä tulevan.

Back
Ylös Bottom