Mitenkäs muuten arvon tohtori, onko koskaan työssä yhtään haasteellista jos on hauvikset pumpattu jumiin?Huomenna tehhään hauvista (ja penkkilihasta). Ei minua turhaan dr bicepsiksi kutsuta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitenkäs muuten arvon tohtori, onko koskaan työssä yhtään haasteellista jos on hauvikset pumpattu jumiin?Huomenna tehhään hauvista (ja penkkilihasta). Ei minua turhaan dr bicepsiksi kutsuta.
Kuitenkin vaan tykkäät kun ne tsuumailee sun ruusunnuppua! Sulla on sloggit ihan rullalla siellä vakosessa.Sattumaa tai ei, nykysellään tuntuu aika monesti osuvan omina kyykkypäivinä aina sama äijäporukka siihen kyykkyhäkin viereen tekemään jotaki omiaan. Tavallaan hyvä: ei ainakaan voi löysäillä, kun on yleisöäkin. Mut toisaalta ihan helkkarin ärsyttävää, kun ovat AINA SIINÄ!
Mitvit, mitä enempi ikää tulee sen enemmän ja kovempaa
Mitenkäs muuten arvon tohtori, onko koskaan työssä yhtään haasteellista jos on hauvikset pumpattu jumiin?
mutta ku en ole vielä kuntosalijumppasaliurani aikana kerinny(kehdannut) alotta havvisten tekoa, enkä pohkeita
Onnittelen. Minä lopetin hauistreenin vasta reilut 3 ja puoli vuotta sitten henkilökohtaisena antibodausprotestina.
Juu, ei ollut sullakaan huono aika hypätä tähän kelkkaan. Vauhti on koko alalla vielä hurja, saa nähdä droppaako ja koska. Mutta itse pitkällä aikavälillä mukana, eihän se pentele ole vielä etes laillista, joten niitä aikoja odotellessa.Kauta. Aurora tänään +13,95%.
E. Jos omistais granaattiomenan kokoset kivekset, niin vois kokeilla shorttaamalla onneen. Mut kun on vaan ne syötävät osat, en jaksa,
Mulla sama. Mut vaan lottovoittoa.Mä metsästän auton rekisterinumeroita. Olen numerossa 17 ja odottelen numeroa 18. Olen sitä odattanut vasta noin 8 vuotta. Mutta uskon se vielä tulevan.