Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt kuulkaa! On väitöskirja valmiina ja peedeeäffänä lähteineen ja liitteineen, 161 sivua karmaisevuutta! Keskiviikkona jättö klo 9.30!:hyper:

(y) Onko teidän alan (käsittääkseni jotain solu/molekyylibiologiaa?) väitöstilaisuudet sama kuin ortospedeillä? Eli lähinnä puolin ja toisin vittuilua?

(y) Onko teidän alan (käsittääkseni jotain solu/molekyylibiologiaa?) väitöstilaisuudet sama kuin ortospedeillä? Eli lähinnä puolin ja toisin vittuilua?
Mä olen niin valmis yliopistoon.
Väittely onnistuu ilman väitöskirjaa.

No niin. Viaplaystä löytyykin näköjään kaikki x-files jaksot. Voi vittu kun tuo piti löytää! Pitäs vähä koulujuttujaki jaksaa tehä mutta mutta!

Immunologia on mun ala. En ole ihan hirveän montaa väitöstä käynyt katselemassa, mutta pahin, minkä muistan, oli kun vastaväittäjä alkoi hiillostaa väittelijää sellaisilla kysymyksillä, että mitä jos kaikki maailman mikrobit laitettaisiin jonoon, kuinka pitkälle se jono ylettyisi avaruudessa. Ja noita tuli siis useita vastaavia ja väittelijä oli todella tuskaisen näköinen, silleen "öööö....."

Mutta nätisti ovat kaikki muuten olleet.

Tekijämiehen valinta. Tosin tieliikenteeseen rekisteröinti voi tuottaa pieniä ongelmia.
ääsmarketin pihalla ei kukaan parkkeerais ihan viereen, tosin tavaratila näytti kuvissa jokseenkin ahtaalta.
Toisaalta kun ovet aukeaa taakse ja ylös niin ei kolhi naapurin autoa, kunhan se ei kolhi omaa peliä.

Immunologia on mun ala. En ole ihan hirveän montaa väitöstä käynyt katselemassa, mutta pahin, minkä muistan, oli kun vastaväittäjä alkoi hiillostaa väittelijää sellaisilla kysymyksillä, että mitä jos kaikki maailman mikrobit laitettaisiin jonoon, kuinka pitkälle se jono ylettyisi avaruudessa. Ja noita tuli siis useita vastaavia ja väittelijä oli todella tuskaisen näköinen, silleen "öööö....."

Eli kuulostaa aika samalta meiningiltä.

Parasta olisi vain vastata vasta-argummentteihin ja väitöksiin ytimekkäästi.

Hitto.. maanantai työpäivä ohi, kiva olla kotona, nyt ruoan valmistusta ja salille.

Odotan hyvin paljon viikonloppua.

E. Ei saatana jauheliha unohtu, painun kohta nukkumaan. :LOL::sleep:

Viimeksi muokattu:
Kaksi kattilallista siskonmakkarasoppaa tulossa kun joutuu ruokansa syömää melkein pillillä. Vaimohan se jo ilmoitteli nätisti että sopisi hällekin jättää, onneksi kun valmistan soppaa, sitä tulee armeijan tarpeita vastaava määrä.

Kaksi kattilallista siskonmakkarasoppaa tulossa kun joutuu ruokansa syömää melkein pillillä. Vaimohan se jo ilmoitteli nätisti että sopisi hällekin jättää, onneksi kun valmistan soppaa, sitä tulee armeijan tarpeita vastaava määrä.
Jumalauta, tässä penkkisarjojen välissä on kerrottava, että minulle juuri ilmoitettiin että kotona saa siskonmakkarasoppaa.

Hehkuttelin jo miehellekin näitä pökiä, ei vaan taitais pokka riittää :barefoot:
Mä pääsen vihdoin helmikuussa sinne salille mihin olen jo pitkään haaveillut pääseminen. Pitää varmaan ottaa tila haltuun ja tilata tollaset kun siellä aloitan.
Mistäs noita saikaan?

keskinenkuvaek2711_vd.jpg

"Aina sattuu, kun tapahtuu"

Vesa on taas hetken ollut lehtien palstoilta pois niin pitihän sitä näin joulun alla kunnostautua. Tulee parempi joulumyyntikin kaupalle, kun saa vähän julkisuutta.

Back
Ylös Bottom