Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ristus mää sanon. Ikinä ennen ei oo tupakan haju tullut sisälle, jos naapurit on esim. parvekkeella polttanu. Kesällä ny toki, kun oon pitäny oman parvekkeen ovea auki ja naapuri on sattunu samaan aikaan röökille. Nyt täälä koko ajan on semmonen pieni tupakan käry ja mua ärsyttää. Onkohan joku noista alkanu polttaan sisällä vai miksi täälä haisee?

Ristus mää sanon. Ikinä ennen ei oo tupakan haju tullut sisälle, jos naapurit on esim. parvekkeella polttanu. Kesällä ny toki, kun oon pitäny oman parvekkeen ovea auki ja naapuri on sattunu samaan aikaan röökille. Nyt täälä koko ajan on semmonen pieni tupakan käry ja mua ärsyttää. Onkohan joku noista alkanu polttaan sisällä vai miksi täälä haisee?
Toi on todella ärsyttävä homma, ennen oli sama ongelma. Nykyään savuton taloyhtiö.

Viimeksi muokattu:
On todella raivosttuvaa. Haju ei lähde millään ja jää leijailemaan kämppään.
Edellisessä kämpässä siitä taistelin. Ärsyttävää.
Se on jännä, että kämpässä voi polttaa sisällä röök joutumatta vastuuseen.
Hermostuksissani taisin isännöitsijälle sanoa, että onko ok jos laitan öljytynnyriin tulet keskelle olohuoneen lattiaa kun sitä ei ole erikseen kielletty ja kämpässä on kylmä.
Ei se sopinut. Ihme. Mutta röökiä saa sisällä vetää.

Itse voin pari hatsia röökistä ottaa kunnon päihteessä mutta en muuten. Mutta se ei koskaan tapahdu kenenkään parvekkeella. Vaan jossain hikisen ravitsemusliikkeen edustalla. Onneksi noita kunnon päihteiden ei ihan niin usein ole.

Ens viikonloppuna vasta. Mutta tänään sauna.
Mitäs?
IMAG0695.webp

Mekosta tykkäys.
Olisit jaksanut vaan.
Olis pitäny jaksaa mutta ei vaan kyenny. Mutta kompensoin näköjään sillä, että kukun hereillä selaamassa pakkista ja instaa ja muita tärkeitä juttuja, enkä saa millään rauhoituttua nukkumaan!

Nooh, nää on näitä. Hyvä se on painella maate, niin jaksaa syödä hotelliaamupalan.

Nukkuun vois, mutta ei pääse, ei kerkiä.
Siitä aamupalasta oon ehtiny haaveilla jo monta päivää! Koko reissu kyllä aika hyvin näköjään pyöriny ruuan ympärillä.... :nolo: #lihavalapsi

Kamalalta. Ma muistan kaks vikaa kertaa. 2008 kesalla, en tieda mita varsinaisesti tapahtu mut kesti toipua viikon. Sit heti peraan 2010. Siita on vielakin krapula.

Sitten raportti. Rajan takana rauhallista. Ehka johtuu kylmyydesta.

On todella raivosttuvaa. Haju ei lähde millään ja jää leijailemaan kämppään.
Edellisessä kämpässä siitä taistelin. Ärsyttävää.
Se on jännä, että kämpässä voi polttaa sisällä röök joutumatta vastuuseen.
Hermostuksissani taisin isännöitsijälle sanoa, että onko ok jos laitan öljytynnyriin tulet keskelle olohuoneen lattiaa kun sitä ei ole erikseen kielletty ja kämpässä on kylmä.
Ei se sopinut. Ihme. Mutta röökiä saa sisällä vetää.

Itse voin pari hatsia röökistä ottaa kunnon päihteessä mutta en muuten. Mutta se ei koskaan tapahdu kenenkään parvekkeella. Vaan jossain hikisen ravitsemusliikkeen edustalla. Onneksi noita kunnon päihteiden ei ihan niin usein ole.

Oon tässä nyt viitisen vuotta asunut ja nyt taitaa olla eka kerta ku tämmöistä on. Raivostuttaa, kun en mä halua, että mun koti haisee tupakalta. Pitää seurata tilannetta.

Mä oon joskus polttanut ja töissä sillon tällöin käynyt tupakalla (heh, savuton työpaikka), mutta kotona en oo moneen vuoteen polttanut. Leikkauksen jälkeen ei oo yhtään tehnyt röökiä mieli ja lähinnä se haju vaan on alkanu oksettaa.

Oon tässä nyt viitisen vuotta asunut ja nyt taitaa olla eka kerta ku tämmöistä on. Raivostuttaa, kun en mä halua, että mun koti haisee tupakalta. Pitää seurata tilannetta.

Mä oon joskus polttanut ja töissä sillon tällöin käynyt tupakalla (heh, savuton työpaikka), mutta kotona en oo moneen vuoteen polttanut. Leikkauksen jälkeen ei oo yhtään tehnyt röökiä mieli ja lähinnä se haju vaan on alkanu oksettaa.

Mä olen kans joskus polttanut vähän enemmänkin röökiä mutta en enää aikoihin.
Nykyään rööki vaatii mulle sen alkon siihen rinnalle.
Muuten en viitsi.

Back
Ylös Bottom