Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Autonpuunaaja @vokot voisi tulla pesemään possun mulle. Ilmaiseksi. Ei huvita maksaa 20-30euroa pesusta jonka tulos kestää noin 8 minuuttia ajamista näillä keleillä.
On muuten yllättävän vaikeaa hommaa sekin vaikka ei luulisi. Olen opetellut tänä syksynä autonpesun uudelleen.

Muutaman vuoden sai kyllä punnerrella ennenkuin oma paino suostui sieltä nousemaan, varmaan joskus viime kesänä. Eikä asiaa helpottanut että koko ajan virtahepoistuu enempi! Mut kyl ne tulokset treenillä kasvaa :)
Virtahepoistuu, ihanan kuvaava sana! :LOL: Samaa tapahtuu täällä, koska ruoka on hyvää ja salilla tulokset junnaa heti jos ei syö. Mut joo, luotan siihen, että kyllä se joskus vielä nousee!

Plaah kukahan siivoais täällä loppuun? Oma into lopahti jo. Tarttis nokoset, mutta ei mahkuja niihin, joten keitän kaffet. Eikä oo edes pullaa. :cry:

Räkkivetoa 8x145 kg.

Pöperöt uuniin ja autonpesuhommiin. Taidan vaan vetää vaahdot pintaan ja viruttaa, huomenna kummiskin kuranen

IMG_20171119_145043_337.webp

Jahas jahas, noin viisi tuntia tässä kirjoittamisen aloittamista taas on arponut hän. Vittu, olis jo tuo teksti valmis. Kun oikeasti ei tarvitsisi edes pinnistää kuin ehkä viisi sivua, hnnnnggh! Mutta kun ei niin ei. En usko, että kenelläkään koskaan ikinä on ollut näin vaikeaa asian kanssa. Tarvitsisinkohan terapiaa?

Tässä on kyllä sellainen ajatus alkanut päässä kirkastua, että musta ei taida mitään ryhmänjohtajaa koskaan tulla. Niiden elämä on päivästä toiseen kaikenlaisten tekstien ja rahankerjuuhakemusta ja muiden kirjoittamista. Helvettiä!

Saisinpa vain ajaa virtaussytometria päivät pitkät, mutta tuskinpa minun annetaan. :(

Back
Ylös Bottom