Mulla ei oo tuollaisia koskaan ollutkaanMä kutsun niitä vaelluskengiksi. Sellaiset kun laittaa jalkaa niin ei päädy yöksi kotiin.
En (enää) omista sellaisia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ei oo tuollaisia koskaan ollutkaanMä kutsun niitä vaelluskengiksi. Sellaiset kun laittaa jalkaa niin ei päädy yöksi kotiin.
En (enää) omista sellaisia.
Etkä pitäydy. Enemmän pitäis olla buutseja.
Kebab, tsek
Tortut, joulu, uuniin.
Mäki torttuilin just! Ei pystyny syömään ku kaks, ennen vanhaa olis menny kuus tai seittemän.

Entistä kipeämpi, ääni lähes pois, ei siis mitään treeniä vieläkään, haluan jotain oopiumia tai jotain![]()
Ei ole. Rommia ja glögiä onPanacodia vaan, lähtee kipu, lähtee yskä, eikä tarvi juosta paskalla. Osalla lähtee myös ahdistus.
Se olis taas tänään futista, suorittavassa portaassa.
Tavotteena säilyä tuoreena kaksket minuuttia alusta.
Vuoden vaihteen jälkeen saa huokealla luumuhilloa. Itse taisin ostaa noin 15 purkkia. Ne kesti ihan näihin päiviin asti.Tortut käy kalliiksi, kun pariin torttuun menee törppö täytettä.
Se on kyllä hyvää! Kiitti muistutuksesta!Vuoden vaihteen jälkeen saa huokealla luumuhilloa. Itse taisin ostaa noin 15 purkkia. Ne kesti ihan ihon päiviin asti.
Laitan rahkan sekaan päivittäin.
I hope not. Vasen polvitaive tosin on välillä erikoisen tuntunen. Johtuu varmaan liiasta ajamisesta ja massiivisesta ylipainosta.Ennustus: Dg: S83.5
pari kerrallaan
Maastokuorma-auto!Tekis mieli ostaa jotain. En nyt vaan keksi, mitä tarttis...