Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oma diettini on mallia viikolla kohtuu siistiä syömistä ja viikonloppuna alkoholilla läträämistä ja armotonta mässäilyä. Kunnon hedonismin perkelettä.
Tällä tavoin ainoa painon kehitykseen vaikuttava tekijä on liikunnan väheneminen tai lisääntyminen. Parin viime vuoden aikana olosuhteiden pakosta vähentynyt liikunta näkyy tuossa vyötäröllä pelastusrenkaana.

Tämähän kuullostaa varsin tutulta. Arkipäivisin noudatetaan grammalleen ruokavaliota, mutta sitten kun tulee viikonloppu meinaa lipsua niin, että hirvittää. Onneksi massakausi nyt käynnissä niin karkkipussi sinne ja tänne ei tee kauheita vahinkoja. Tänään ois salilla sopivasti käsipäivä ni vois ottaa palkkariks karkkia ja leffaa :)

Tämähän kuullostaa varsin tutulta. Arkipäivisin noudatetaan grammalleen ruokavaliota, mutta sitten kun tulee viikonloppu meinaa lipsua niin, että hirvittää. Onneksi massakausi nyt käynnissä niin karkkipussi sinne ja tänne ei tee kauheita vahinkoja. Tänään ois salilla sopivasti käsipäivä ni vois ottaa palkkariks karkkia ja leffaa :)
Sen verran oikaisen, että itsehän en siis lipsu, vaan tämä viikonloppuhedonismi on ihan tietoinen ratkaisu. Eipä silti, en mä syö karkkia kun ehkä kerran kuussa, mutta yleisesti kaikenlaista mättöä, pääosin terveellistä tosin menee viikonloppuna aika lailla enemmän. Ja tietty hyviä oluita ja viskejä.

Mä pidän itselleni tiukkaa linjaa ruaon suhteen. En juuri syö herkkuja.
Ei ole mitään syytä. Tämä sopii mulle hyvin. Jätskiä voin joskus ottaa tai palan kakkua.
Muut voi syödä mitä ja milloin haluaa se ei mua haittaa.
No pakko kai se on, kun sulla ei sitä miestä vielä oo :)

Sen verran oikaisen, että itsehän en siis lipsu, vaan tämä viikonloppuhedonismi on ihan tietoinen ratkaisu. Eipä silti, en mä syö karkkia kun ehkä kerran kuussa, mutta yleisesti kaikenlaista mättöä, pääosin terveellistä tosin menee viikonloppuna aika lailla enemmän.

No pakko kai se on, kun sulla ei sitä miestä vielä oo :)
Mulla on ollut myös mies ja tiukka linja. Jopa samaan aikaan siis.

E: vaikka ei uskoisi :whistle:

Mulla on ollut myös mies ja tiukka linja. Jopa samaan aikaan siis.
Juu juu, kuhan kiusasin. Oon itekin joskus syönyt tosi tiukasti, mutta koskaan en oo ollut ripped-kiree. Ei jaksanut kiinnostaa niin paljoa, vaan maalliset nautinnot ovat tärkeämpiä, kunhan ulkokuori pysyy semmosena, ettei tartte vyötärön takia jatkuvasti uusia housuja ostella ja kroppa siinä kunnossa, että jaksaa tehdä fyysisiä askareita puuskuttamatta.

Naulan kantaan. Itse noudatan samaa filosofiaa.
Mietin, että ei ole kyllä pimpukan saantiin vaikuttanut ikinä se missä kunnossa olen tai en ole. Vaikka kyllähän se kiva olis kerran elämässään olla siinä kondiksessa että olis edes jotain positiivista sanottavaa. :cry: Enkä ole naimisissa vielä, damn.

Tavoitteet teen kyllä puhtaasti omien mieltymysten mukaan, helpompi myös motivoida itseään siinä tapauksessa.

Kyllähän toi punttien repiminen on mukavaa ja lähes pakollista vastapainoa toimistotyölle. On siinä tietty se esteettinen ulottuvuuskin ja tietty voimatasoja on kiva koittaa kehittää.
Ite meen (kuten varmaan havaittu) vähän sillä linjalla, että en ota siitä mitään pakkopullaa. Näin olen kerran jo aiemmin elämässäni tehnyt ja se johti jokusen vuoden totaalitaukoon. Ton tauon jälkeen tosin vasta olikin kiva kehittää voimatasoja, kun lähdöt oli nollissa.

Kyllähän toi punttien repiminen on mukavaa ja lähes pakollista vastapainoa toimistotyölle. On siinä tietty se esteettinen ulottuvuuskin ja tietty voimatasoja on kiva koittaa kehittää.
Ite meen (kuten varmaan havaittu) vähän sillä linjalla, että en ota siitä mitään pakkopullaa. Näin olen kerran jo aiemmin elämässäni tehnyt ja se johti jokusen vuoden totaalitaukoon. Ton tauon jälkeen tosin vasta olikin kiva kehittää voimatasoja, kun lähdöt oli nollissa.
sä voisitkin avata sivuston http://pakkopulla.com/ ja laittaa sinne omat treenifilosofiat ja ja jaa jaaa ... näyttäisi olevan vielä vapaan toi nimikin ja yksi iso off topic ketju ja tietty VAG ketju :ROFLMAO:

Onneksi massakausi nyt käynnissä niin karkkipussi sinne ja tänne ei tee kauheita vahinkoja. Tänään ois salilla sopivasti käsipäivä ni vois ottaa palkkariks karkkia ja leffaa :)
Parempi vaan olla ikuisella massakaudella niin voi syödä mitä huvittaa :hyper:

Ite en jaksa ja viitsi punnita mitään ruokia ja syön mitä sattuu, toki pääosin suht terveellisesti. Mutta aina on tilaa herkuillekin, jos huvittaa. Tällä kaavalla on saanu aika nätisti tuloksiakin aikaan salilla, kun omat tavoitteet on puhtaasti voiman eikä niinkään ulkonäön kehittämisessä. Ulkomuodon muutokset tulee vaan kivana plussana (y)

Nyt pienet nokoset!

sä voisitkin avata sivuston http://pakkopulla.com/ ja laittaa sinne omat treenifilosofiat ja ja jaa jaaa ... näyttäisi olevan vielä vapaan toi nimikin ja yksi iso off topic ketju ja tietty VAG ketju :ROFLMAO:
Jos maksat domainin ja hostingin, voin kyllä kääriä mainostulot. Teen sinne kyllä sitten ihan virallisen sushi-ketjunkin, mihin voit tulla olemaan väärässä :cool:

Mietin, että ei ole kyllä pimpukan saantiin vaikuttanut ikinä se missä kunnossa olen tai en ole

No ei varmaan oo vaikuttanutkaan kun oot ollu aina kondiksessa (maaritelma kondis ≠ lavakondis). Vaitan etta 40kg tai 140kg miehen on varmasti vaikeempi saada. Mut pikkasen puttia ja kontrollia ahmimisessa niin asettuu siihen puolivaliin.

Mutjuu istumatyolaisena pakko kayda nosteleen punttia tai muuten hajoo kuuppa.

No ei varmaan oo vaikuttanutkaan kun oot ollu aina kondiksessa (maaritelma kondis ≠ lavakondis). Vaitan etta 40kg tai 140kg miehen on varmasti vaikeempi saada. Mut pikkasen puttia ja kontrollia ahmimisessa niin asettuu siihen puolivaliin.

Mutjuu istumatyolaisena pakko kayda nosteleen punttia tai muuten hajoo kuuppa.
Tossa parikymppisenä oli kyllä hyvä kondis, mutta näin ikääntyessä ja ties mitkä ongelmat läpikäyneenä ei vain ole ollut mahdollisuuksia ihan niin pitkälle. En onneksi vertaile itseäni bodareihin sillä sellainen en ole enkä enää tule olemaankaan. Riittäisi kun ei tarttis ottaa yhden askeleen takia kolmea taaksepäin. :LOL:

Osta kameratuotteita.

Ostin just objektiivin.

Pitais viel ostaa suodin siihen :/
Ei oo oikein tarpeita sillä rintamalla.
Objektiiveja löytyy pikaisesti muisteltuna:

Kiinteät:
28mm
50mm
135mm
200mm

Zoomit:
18-55mm
28-70mm
28-105mm
80-200mm
100-300mm

Voi olla, että joku unohtu tai meni speksit pieleen, mutta suunnilleen tommosia.

Ja kaikkee muuta roinaa omiin ja vähän muidenkin tarpeisiin.

Back
Ylös Bottom