Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin ottaa Nyyssölä seniorin kaa yhteisselfien.

Kuten eilen aavistelin:
Domssit, tsek

Huomenna varmaan pahempi kun tänään pitää istua koko päivä.
Mulla on vielä toistaiseksi vaan pienet jumit jaloissa.. mutta aika varma tieto: iltaa kohti alkaa ja huomenna jäätävät domssit. Niitä odotellessa!

Alkaa olla myös kriisi. Ens viikolla pikkujoulureissu Manseen, ja toiset pikkujoulut viikko sen jälkeen. Jokohan nyt olis aika ostaa se joka juhliin sopiva pikkumusta vai mitähän sitä tällä kertaa laittais päälle?! Tarttis mennä ostoksille :cautious:

Minä tässä vielä yritän itsetutkiskelun keinoin löytää vastausta kysymykseen: mennäkkö vai eikö mennä (tänään puntille).
Lähikaupassa ois irtomellit 3,99€/kg, joten toi motivoisi ehkä hivenen palkkarin muodossa.

e. Toisaalta, kun ton olkapään takia ei viitsi/voi penkata, onks järkee mennä vetään pelkkää haukkarii :)

Oma diettini on mallia viikolla kohtuu siistiä syömistä ja viikonloppuna alkoholilla läträämistä ja armotonta mässäilyä. Kunnon hedonismin perkelettä.
Tällä tavoin ainoa painon kehitykseen vaikuttava tekijä on liikunnan väheneminen tai lisääntyminen. Parin viime vuoden aikana olosuhteiden pakosta vähentynyt liikunta näkyy tuossa vyötäröllä pelastusrenkaana.

Siis minähän olen sellainen kävelevä paskamakkara juuri treenin puutteen takia, lisäksi tuota sokeria meni harkan aikana enemmän kuin normaalisti. Aika samanlainen ruokavalio muuten, eli viikot siististi ja viikonloppuna pieni mässy.

Mä pidän itselleni tiukkaa linjaa ruaon suhteen. En juuri syö herkkuja.
Ei ole mitään syytä. Tämä sopii mulle hyvin. Jätskiä voin joskus ottaa tai palan kakkua.
Muut voi syödä mitä ja milloin haluaa se ei mua haittaa.

Oma diettini on mallia viikolla kohtuu siistiä syömistä ja viikonloppuna alkoholilla läträämistä ja armotonta mässäilyä. Kunnon hedonismin perkelettä.
Tällä tavoin ainoa painon kehitykseen vaikuttava tekijä on liikunnan väheneminen tai lisääntyminen. Parin viime vuoden aikana olosuhteiden pakosta vähentynyt liikunta näkyy tuossa vyötäröllä pelastusrenkaana.
Sulla on hyvinkin pitkälti samat metodit kuin minulla.
Itseäni tosin vituttaa että 90% syömisistä on siistiä ja laskettua mutta silti pitää elää jatkuvassa nälässä ja jos vähääkään erehtyy lipsahtamaan niin 100g karkkia näkyy 1000g vyötäröllä.
Minun geenit jos saisi läntättyä tuotantoeläimiin niin ne tekisivät töitä 10h vuorokaudessa minimaalisella ruualla ja kun ne ei enää jaksa niin annetaan pari lusikallista lisää ruokaa päivässä niin vuoden päästä saadaan vaikka lamppurasvaa huomattava määrä, lihantuotantoon ei sovi.

Oma syy lienee se painon nousu, joka tekee sekä epäesteettisen ruumiinrakenteen mutta myös vaikuttaa merkittävästi sitten lajiin. Pelkkä pieni 5kg pudotus kesällä auttoi hitosti nopeuteen ja ketteryyteen.

E. Varmaan suurin katkeruuteni on se, että vaikka kuinka hyvin treenaisi ja huolehtisi ruokavaliosta, näytän tismalleen samalta. Sitten kun on olosuhteiden pakosta rankempaa niin semmoinen vuoden mittainen työ lähti pois ja näyttää kroppa siltä että joku oksensi sen. :yäk:

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom