Virallisesti kyllä, mutta kansanterveydellisistä syistä voidaan ulottaa myös muihin päiviin.Eikös perjantai ole täällä munkkipäivä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Virallisesti kyllä, mutta kansanterveydellisistä syistä voidaan ulottaa myös muihin päiviin.Eikös perjantai ole täällä munkkipäivä?
No hyvä on, hyvä on. Huomenna kun on pikkulauantai, niin tänään on pikkuperjantai, eli pikkumunkkipäivä:Eikös perjantai ole täällä munkkipäivä?
Vaikka miellyttää kovasti silmää niin silti on perse eriparia muun kropan kanssa..No hyvä on, hyvä on. Huomenna kun on pikkulauantai, niin tänään on pikkuperjantai, eli pikkumunkkipäivä:
![]()
Pointti olikin pienet tisut.Vaikka miellyttää kovasti silmää niin silti on perse eriparia muun kropan kanssa..
pienet tisut on kyllä kivat, siis sellaiset mukiinmenevät.Pointti olikin pienet tisut.
Nyt pitäisi vielä määrittää mukin koko. Itse äänestäisin litran tuoppia.pienet tisut on kyllä kivat, siis sellaiset mukiinmenevät.
Tottahan toki munkkipäivänä, mutta näin pikkumunkkipäivänä on tyytyminen snapsilasin ja sellaisen vitun ärsyttävän ja liian pienen juhlakaffekupin välimaastoon.Nyt pitäisi vielä määrittää mukin koko. Itse äänestäisin litran tuoppia.
No lähtökohtaisesti luomut miellyttää enemmän, mutta silaritkin voi miellyttää mun esteetikon silmää. Pitäs tehdä enemmän empiiristä tutkimusta aiheesta.@futhermucker onko luomut vai silarit paremmat mielestäsi? Mainitsit, että pidät molemmista. Mutta voiko niitä asettaa keskenään paremmuusjärjestykseen?
Tästä tissikeskustelusta tuli mieleen wanhat (hyvät?) ajat nörttityttönä, kun aina uudelle irkki-/chat-kanavalle eksyttyään sai ensimmäisenä perus A/S/L-tiedustelun lisäksi myös kysymyksen kuppikoosta :D
Hyvinhän neMites kupit tanaan voi?

Ollaan vissiin hengattu erilaisilla kanavilla :D Ainaki muutamalla kanavalla se kysyttiin AINA kun selvis, että uus tyyppi oli naispuolinen. Ja tietysti myös vakkareilta kyseltiin tilannepäivityksiä välillä, jos vaikka ois tapahtunut muutoksia :-D ehkä sä oot vaan ollu kanavilla, joissa on ollu jotain fiksumpaakin keskusteltavaa?Multa ei kyllä koskaan kysytty millään kanavalla kuppikokoa.
E. Yhyyyyy
Multa ei kyllä koskaan kysytty millään kanavalla kuppikokoa.
E. Yhyyyyy