Ja edelleen, ei se ladakaan anna parempia kyytejä vaikka siihen vaihtaa ralliratin...
(kommentti silariaiheeseen)
(kommentti silariaiheeseen)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä niin sanotaan, kuka näin sanoo, onko sinulle kollektiivisesti miehet sanoneet ettet saa munaa ellei ole isot tissit?Voi helvetti miten naista halventavaa puheenaihetta taas. Onko vaivan väärti alkaa leikellä itseään ja lisätä itseensä joitain implantteja että saisi munaa? Ilmankin elää.
Mä olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että kaikenlainen leikkely, botoksit yms. ovat naisten itse kehittämien trendien ja tätä kautta myös median luomia "kyllä mä kun muutkin" lammas-sopuli -ilmiöitä. Jos miehiltä kysytään esim. teennäisestä duckface-nassusta, yli 90% tyrmää kuvottavana (saunailta-äänestys). Silarit saavat pitkälti saman tuomion, oli muistaakseni luokkaa 80% vastaan.Voi helvetti miten naista halventavaa puheenaihetta taas. Onko vaivan väärti alkaa leikellä itseään ja lisätä itseensä joitain implantteja että saisi munaa? Ilmankin elää.
Jos miehiltä kysytään esim. teennäisestä duckface-nassusta, yli 90% tyrmää kuvottavana (saunailta-äänestys).
Yks tykkäs muistaakseni 15:sta. Perustelu oli luokkaa "sinne olisi kiva laittaa kikkeli".Siis oikeastiko joku prosenttiosuus (miehistä) tykkää siitä lapiolla naamaan lyödystä luukista?
Uuteen aamuun taas VAGinajutuilla.
Onkohan tää maksettu mainos vai mitä tällä haetaan ? https://www.is.fi/autot/art-2000005447325.html
Jutun tekijä antaa ymmärtää, että 80tkm. vedellään nyt sitten öljyjä lisäilemättä, kun lyötiin mömmöjä tukkeeksi.
Sieltä alkaa taas uskovaisuus nostaa päätään...ei vaan, ei tässä siitä ollut kyse, vaan tarkoitin lähinnä tuon jutun kirjoittajan kompetenssia laukomaan tuollaisia totuuksia suustaan.Nyt voisi käydä Miken ketjussa kertomassa, että ei saa ostaa audia, koska VAG.
Sieltä alkaa taas uskovaisuus nostaa päätään...ei vaan, ei tässä siitä ollut kyse, vaan tarkoitin lähinnä tuon jutun kirjoittajan kompetenssia laukomaan tuollaisia totuuksia suustaan.
Jännä, et on.Tyyppi on ikisinkku
Misä tämmönen ketju on, voin käydä sanomassa, että käskit sanoa, että Audia ei saa ostaa, koska VAGJuuei, ei liittynyt tuohon is-artikkeliin mitenkään. Miken ketjussa vaan vääntö 4-veto, takaveto, VAG, BMW ymsetcjnewtf

Misä tämmönen ketju on, voin käydä sanomassa, että käskit sanoa, että Audia ei saa ostaa, koska VAG![]()
e; kuten kaikki me oman elämämme james mayt tiedämme, että mitä parempi kierrosaika nyrrella, sitä paskempi auto on tosielämässä.Kävin lukees 2 vikaa sivua, ei pysty enempää tai menen kommentoimaan jotain, mistä alkaa semmonen sotatila, että...Siellä miken omassa Q&A ketjussa. Siellä jo vedetään nyrren kierrosaikoja auton valintaan mukaan.e; kuten kaikki me oman elämämme james mayt tiedämme, että mitä parempi kierrosaika nyrrella, sitä paskempi auto on tosielämässä.
Kävin lukees 2 vikaa sivua, ei pysty enempää tai menen kommentoimaan jotain, mistä alkaa semmonen sotatila, että...
Kaikki käy. Mansikka, vattu, omena, mustikka, vaniljakreemi yms etc jne.mikäs täyte munkeissa
Minä pidän omenasta
mikäs täyte munkeissa
Minä pidän omenasta
Siis minä pidän ihan luomuista...badabumm.mikäs täyte munkeissa
Minä pidän omenasta