Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kerran laskin, että 'parhaimpana' työpäivänä vaihdan vaatteita 6 kertaa.

E: kuulostipa epäilyttävälle :whistle:

upload_2017-11-10_8-18-50.gif

10 h unet, feels good. Lepopäivä tänäänki, ei oo kyl hinkuakaan salille.

Nukuin jotain saman verran. Ja tänään etujalat. Mut ensin päiväunet :heart:

Tämän viikon nukkumiset on muutekin mennyt ihan Pelastusarmeijalle. Vaikka yleensä mua uniin ei vaikuta mikään elämän tapahtuma.

Nukuin n. 2 tuntia pätkissä. Poitsulla korvatulehdus. Aamu alkoikin sitten neljän aikaan pakotetulla ulostuksella, ja siitä siirtymisellä yhteispäivystykseen hakeen henkitystä avaavaa hoitoa.

Silti ihajjees. Eiku hei, te keillä ei oo lapsia, ei voi tietää miten mua väsyttää just nyt, koska te ette ole koskaan jättäneet unia väliin!

Nukuin n. 2 tuntia pätkissä. Poitsulla korvatulehdus. Aamu alkoikin sitten neljän aikaan pakotetulla ulostuksella, ja siitä siirtymisellä yhteispäivystykseen hakeen henkitystä avaavaa hoitoa.

Silti ihajjees. Eiku hei, te keillä ei oo lapsia, ei voi tietää miten mua väsyttää just nyt, koska te ette ole koskaan jättäneet unia väliin!
Kröhöm, vaikka on niin ei ole jäänyt unia väliin. Silloin kun siis olivat pieniä.

Ehkä ne ajat ovat vielä edessä päin jos niitä saa joskus alkaa odottamaan kotiin yöjuoksuista.

Back
Ylös Bottom