Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hirmu nälkä ollut eilen ja tänään. Syön aina saman verran. Jumppapäivänä vähän enemmän kuin muina päivinä.
Varmaan joku kasvukausi. Not!

Mutta ihme homma.

Näin mäkin kyltit ja mietin kuumeisesti pystyisinkö perustelemaan visiitin mitenkään...

Minä kävin viime viikolla mäkissä ekaa kertaa muutamaan vuoteen. Ei maistunut juuri miltään ja on käsittämätöntä, miten sellaisesta kalorimäärästä ei edes lähde nälkä kunnolla. Toivottavasti ei taas hetkeen tule pakkotilannetta eteen.

Tuoksahtaahan se sen aikaa kun tasot kosteat, mutta aika lyhyt on se aika jolloin sen haistaa.

Käytin ennen fairyä ja vettä sumutinpullossa, mutta muutenkin altistuu aivan tarpeeksi kemikaaleille, joten korvasin fairyn etikalla. Keittiön tasoilla kun itse lepuutan elintarvikkeita hetkellisesti, joten sieltä se sit pääsee suukkiin lopulta.

Etikalla myös liesi. Ampuu reilusti ympäriinsä liettä, minuutin odotus ja tiskiharjaa perään tai suoraan rätillä veks. Pelaa loistavasti. Siksi ei fairyä enään etes liettä varten sumutinpullossa.

Toki, pinttyneet liedestä ei etikalla lähde, eikä edes fairyllä, niille saa antaa sit patapataa isommassa siivossa.

Toimii. Kiitsa vinkistä (y)
Mä olen kans Fairya käyttänyt aikaisemmin mutta nyt ostin joskus köksän pesuaineen kaupasta. Se just sopivasti loppui.

Mä käytän järeämpään puhdistukseen vanhaa kunnon K2R- puhdistusainetta.

Hankintalistalla on keraaminen liesi.
Mutta pikkupalkkainen yh saa laittaa ensin monta euroa jonoon jotta saa mieluisan hankittua.

Vähän se etikka tuntuu tuoksahtavan; isoteini tuli köksään ja kysyi: "Mikä täällä haisee?".

Teineille meni aikanaan aika kauan ennen kuin huomasi, että käytän huuhteluaineena etikkaa. Eli siitä voi päätellä, että se ei vaatteissa haise. Haistelivat sitä kylppärissä kun pyykkäsin.
Jos ne pesee itse pyykkiä niin eivät käytä huuhteluainetta.

Minä kävin viime viikolla mäkissä ekaa kertaa muutamaan vuoteen. Ei maistunut juuri miltään ja on käsittämätöntä, miten sellaisesta kalorimäärästä ei edes lähde nälkä kunnolla. Toivottavasti ei taas hetkeen tule pakkotilannetta eteen.
No sehän siinä onkin, kun ei siitä ateriasta sitten jää käteen kuin tuhnu pieru. En siis mennyt.

Armoton ryyppäys päälle.

luumu.webp

Onko tämä hyväksyttävää pakkiksen kaljasiepoille?
Kevyitähän nuo aasiasta tulevat on. Minusta noissa Aasiasta tulevissa on useimmiten käytetty riisiä ohran lisäksi, mikä saa aikaan suunnilleen saman kuin maissi, että tuote on entisestään normaalia vaaleaa lageria kevyempi. Mikäs noita tietysti olis pulpatessa kesähelteellä, mutta ei noita kyllä juuri tule ostettua, ellei just jossain kinkkimestassa tms. ole syömässä.

Back
Ylös Bottom