Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olen tilaillut taas hirmu määrän muka tarpeellista tavaraa eBaysta ja mua ärsyttää kun tiistaisin ei jaeta postia.

E. Mutta tänään onkin keskiviiko. Vai onko?

Mä olen tilaillut taas hirmu määrän muka tarpeellista tavaraa eBaysta ja mua ärsyttää kun tiistaisin ei jaeta postia.

E. Mutta tänään onkin keskiviiko. Vai onko?
Oli pakko tarkistaa. Oma 2017 ebay-tilausten määrä on tällä hetkellä 56. Tässä ei tietty näy Geekbuying-, Gearbest-, AliExpress- yms-tilaukset, joita varmasti vähintään toinen mokoma.

E. Jep, eli sinullakin on vielä mahdollisuus.

Mutta vielä on toivoa, jos ei ollut "ei tavoitettu"-tilassa.

Ei vielä ollut! Katotaan neljän jälkeen mitä sanoo.

Suattaapi tulla vasta 14-16 aikaikkunassa joten nou worries.

Joo eihän tää nyt mikää maailmanloppu oo, kun täälä kotona voin hengata koko päivän. Vähän kyllä ärsyttää vaan ihan periaatteesta, kun kyselevät, koska voi toimittaa ja sitten ei lähettiä näy missään.

Tännään burgerille Roosteriin, nam!

Riisuin työvaatteet, nostin siviilit esille ja ilmeisesti unohdin mitä olin tekemässä kun puin uudestaan työvaatteet. Tuttu kirurgi kysy jo että mitä helvettiä sää teet. :ROFLMAO:
Minulta voisi onnistua tuo sama.

Back
Ylös Bottom