Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vitamiinit vaihtelevasti. Toisinaan AllInOne-pilleri, toisinaan jauheena C ja Mg sekä pillerinä D ja B-mix sekä satunnainen kalaöljy.

e. Joskus voi sitten oikein hullutella ja nappailla B6 ja B12 vielä erikseen Sinkin kera.
Vittu mulla on vitamiineja kaapillinen, ihan kuin vanhuksen lääkekaappi.

Minä otan tarvitsemani vitamiinit ravinnosta
nappeja en ole kokeillut sitten -90 luvun

#minäelänvieläkin

Huh, olisipa omat murheet sitä luokkaa että pohtii juoko maidolla vai ilman, ja mitä lihasta tänää treenataan.

nokitan

Minulla ei ole murheita lainkaan

koko elmäni puuhastelut ovat täysin vapaaehtoisia, velvollisuuksia olen kerännyt: 0

Toiset hakee haasteita ja/tai ongelmia elämäänsä, toiset karttaa niitä. Toiset saa mielihyvää ongelmiensa esittelemisestä muille, toiset ei.
Kukin eläköön kuten tykkää.

Minähän siis punnin evääni illalla ja teen puuron siinä samalla. Ja syön sitten aamulla töissä.

Toiset hakee haasteita ja/tai ongelmia elämäänsä, toiset karttaa niitä. Toiset saa mielihyvää ongelmiensa esittelemisestä muille, toiset ei.
Kukin eläköön kuten tykkää.

Olisi niitä isompia ongelmiakin. Mutta ei ne ratkea sillä, että täällä itken. Vaikka itkettää.

Nyt vai yleisesti ?
Molempiin silti kyllä.
Niiqu ihan yleisesti.
Minulla on ollut sellainen osta ja unohda taktiikka mutta jos vaihteeksi hieman keskittyisi noihin niin siksi kysyin.
Osta ja unohda taktiikka tarkoittaa minulla talvivaaraa ja nokiaa eli parempi unohtaa koko asia ettei tule paha mieli, taas.

Niiqu ihan yleisesti.
Minulla on ollut sellainen osta ja unohda taktiikka mutta jos vaihteeksi hieman keskittyisi noihin niin siksi kysyin.
Osta ja unohda taktiikka tarkoittaa minulla talvivaaraa ja nokiaa eli parempi unohtaa koko asia ettei tule paha mieli, taas.
Juu, hyvin toimiva järjestelmä ja lisäksi varsin edullinen.

Sellaista perinteistä osta ja unohda säästämistä auttamaan siellä on ilmaista ETF-kuukausisäästäminen, jota itse harrastan. Automaattisiirrolla rahaa sinne kuukausittain ja oman valinnan mukaan automaatti ostelee ilmaiseksi ETF:t. Valintoja voi muuttaa jatkuvasti halutessaan.
https://www.nordnet.fi/asiakaspalvelu/alkaa/rahastot/etf-kuukausisaastaminen.html

Back
Ylös Bottom