Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaahas, ei tippunu "parempaa" paikkaa vanhalta työpaikalta. No helpottaa vähän miettimistä että mitä tekis isona. Palaisko vanhaan mestaan? Jäisikö yliopistosairaalaan? Alkaisko puhtaaksi privapelleksi?

Vanha homma edelleen plakkarissa, pari tarjousta ns pöydällä.

Kauhee ikävä. :heart:

Onneksi huomenna on vapaapäivä ja saa rauhakseltaan treenailla aamusta. Otan taas pärinäboosteria niin saa hyvät draivit päälle. :oujee:

Minulla on kauhea pissahätä.

Koska maailma on täynnä personal trainereita, life coacheja ja ties mitä wellness-asiantuntijoita, olen päättänyt ryhtyä pahoinvointivalmentajaksi. Onko kiinnostuneita?

Onko vielä paljon matkaa Aston Martinin hankintaan?
Siihen on matkaa. Paljon.

Eikä sinne mahdu etes kalut.

Himottaisi myös ostaa kannabista. Täytyy pistää ens tilistä ja veronpalautuksista löysät kiinni.

Ootko @Joxuz tota Auroraa stekannu, Kanadalaista versioo?
Oon vähän silmällä vilkuillut, mutta ei oo kun WEEDiä salkussa heinäalalta.

Koitan muutenkin siirtyä indeksirahastoihin. Nämä poiminnat kun harvoin onnistuu. Monesti pistää löysät kiinni johonkin pian nousevaan ja lopulta se onkin pitkän tähtäimen sijoitus :D

Heinähommiin kyllä itekin uskon ja kovasti. Nollalla pössyttelyllä uskon silti sen olevan tulevaisuuden viina.

Piti ostaa WEEDiä kun sen kurssi oli 3 dollaria, mutta se jotenkin jäi rahapulan takia. Onneksi hieman myöhemmin kuitenkin hyppäsin kelkkaan. Kova on vauhti ja eiköhän se ole vielä jatkossakin. Laillistuskin on vasta edessä.

Ja jos en ihan väärin muista, niin ens kesänä (ja ehkä vielä syksyllä) onkin sitten tilipäivä, kun silloin pitäs ilmeisesti jotain uusia lakeja tulla voimaan aiheeseen liittyen.

Olikohan se nyt sitten se viihdekäytön laillistaminen tjsp.

E. Kanadassa siis.

Olen nuoresta asti ollut sitä mieltä, että olen ihan tarpeeksi sekaisin ilman laittomia päihteitäkin.

E: siksi olen jättänyt kokeilut ja käytön muille.

Kanadassa taitaa ensivuonna olla laillistaminen lähellä. Ja sielläpä juuri tuo WEED touhuaa. Isoin pulju ja väkertää tällä hetkellä jo lääkkeen parissa. Brändäys hommatkin isolla laukalla. Pikavoittoja siitä ei välttämättä kannata haaveilla, mutta pitkällä aikavälillä itse uskon olevan vaikka hyvä osingon maksaja esimerkiksi 10 v kuluttua.

weeee.webp

Ei niitä tarvi käyttää, mutta voi siitä koittaa ottaa rahat välistä, jos on uskoa että homma etenee laillistamisen kautta maailmalla.

Se mitä muutenkin maailmalla nyt, se myöhemmin meillä. Eiköhän se pössyttely täälläkin vielä laillisteta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkaa olemaan väsy vissiin melko rankka, kun kello 21 laitto pään tyynyyn ja heti kun silmät risti, heräsikin jo herätyskelloon. Ei kyllä mitään muistikuvaa illasta. :cautious:

No tottahan se on että huonomminkin voisi mennä, harmittaa kyllä sunkin puolesta. Sehän tässä ahdistaakin kun en tiedä saanko niitä papereita kouraan, kun uusi tietojärjestelmä vetäs kunnon voltit. :ROFLMAO:

https://yle.fi/uutiset/3-9919922

HUS:lla ei mene sen paremmin. :LOL:

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201711072200516542_u0.shtml
Näin IT-alalla työskentelevänä ja kohtalaisen kokoisia projekteja vetäneenäkin ei voi kuin hämmästellä tätä ainaista kuormitustestauksen selkeää laiminlyömistä kaikissa valtiollisissa projekteissa. Eritoten uudet opiskelijatietoihin liittyvät järjestelmät ovat lähestulkoon poikkeuksetta nurin lanseerauspäivän tai -viikon. Mutta että kadottaa tallennettuja tietoja. Kyllä siellä on todellisuudessa käynyt joku totaalikämmi, joku on palauttanut vahingossa koko kannan vanhasta backupista tms.

Back
Ylös Bottom