leoko
VIP
Tuomio? Omaan makuun belgialaiset on hyviä panemaan. Kotimaassaan leffe on käsittääkseni vähän niin ku lapinkulta. On se silti aika helvetin paljo parempaa ku tunturipurojen raikas kusi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuomio? Omaan makuun belgialaiset on hyviä panemaan. Kotimaassaan leffe on käsittääkseni vähän niin ku lapinkulta. On se silti aika helvetin paljo parempaa ku tunturipurojen raikas kusi.
Kyllähän Belgia on The olutmaa. Leffe ei oo kummosta, eikä siitä oikeen perusteta, kun In Bev panee sitä kai sopparilla ja markkinoi luostarioluena.Tuomio? Omaan makuun belgialaiset on hyviä panemaan. Kotimaassaan leffe on käsittääkseni vähän niin ku lapinkulta. On se silti aika helvetin paljo parempaa ku tunturipurojen raikas kusi.
Tuomio?
Se on kyllä mainio tuote.kyllähän tuomio on, ettei quinessin voittanutta tänään ollut
Mä kuulin, et täällä nussitaan niin piti tulla katsoo.Mitävit...
![]()
Jep. Tämmönen käsitys mullakin. Belgiassa en oo käyny, mutta työkavereille on annettu palautetta, kun ovat erehtyneet tilaamaan leffeä isolla kirkolla. Ranskassakin leffeä myydään laatikoissa samaan tapaan kuin meillä bulkkikaljoja. Ens viikolla joutunee taas repimään muutaman, jos kyllästyy 1664:ään.Kyllähän Belgia on The olutmaa. Leffe ei oo kummosta, eikä siitä oikeen perusteta, kun In Bev panee sitä kai sopparilla ja markkinoi luostarioluena.
Nooh, olen minäkin ostanut Rochefortin 10-laatikon ja Duvelia kanssa. On ne silti huippuja, vaikka lootassa saakin. Tosin ei pahvi-.Jep. Tämmönen käsitys mullakin. Belgiassa en oo käyny, mutta työkavereille on annettu palautetta, kun ovat erehtyneet tilaamaan leffeä isolla kirkolla. Ranskassakin leffeä myydään laatikoissa samaan tapaan kuin meillä bulkkikaljoja. Ens viikolla joutunee taas repimään muutaman, jos kyllästyy 1664:ään.

No Guinness on Guinnessia ja tää on ihan oma lukunsa. Onhan nää aivan eri tyylisiä oluita. Ei huono tämäkään, mutta mieluummin juon ite originaalia.foreign stout
Mä kuulin, et täällä nussitaan niin piti tulla katsoo.
Hyvä, et joku saa![]()
Ja vaimo lupas ettei enää tuu teille ...Kuka taas kuvas? Mulle sanottiin että on privat.

Oliko vaikee tehdä ite?Onnistuin tekemään oikeanlaisen sokerointimössön. Eilinen ensiyritys epäonnistui, mutta tokalla kerralla meni maaliin. Hahaa!
...tosin sokerointi itsessään on kyllä hitokseen aikaavievää puuhaa...