Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tunnin pidempi vkonloppu! Mitähän silläkin tunnilla tekisi.

Ja tänään, jos luoja suo, saan talvigummit autoon.
Ja huomenna meen autokauppaan.

Perjantai
upload_2017-10-27_8-30-48.gif

Kävin joutessani aamulla verikokeessa.
Nuorelle miehelle oli jotenkin riipaisevaa ottaa +50 miehille suunnattu testipatteri mutta kun oli niin laaaaaaja niin ajattelin että mänköön.

Ai niin, entinen cityterveys nykyinen synlab on ihan sysipaska mesta, toisen kerran jo aamulla sanoo ettei heillä ole näytteenottajaa... siis mitä vittua?
On mukavaakin mukavampaa olla aamulla syömättä että pääsee kuulemaan ettei tässä nyt voidakkaan ottaa verikoetta.

Oli ihan paras ilta/yö eilen! Mulle kokattiin hyvää ruokaa. :heart:

Kyllä Turku on aina mahdollisuus!
Oon tainnut käydä Turussa viimeksi joskus lähemmäs 20 vuotta sitten, kun olin DBTL:ssä leikkimässä järkkäriä. Siinä oppi vihaamaan kyllä turkulaisia :P

Nätti kaupunki kyllä.

Prkl, kuka tekee mun työt? Jos rupean juomaan hyvissä ajoin.

Oon tainnut käydä Turussa viimeksi joskus lähemmäs 20 vuotta sitten, kun olin DBTL:ssä leikkimässä järkkäriä. Siinä oppi vihaamaan kyllä turkulaisia :P

Nätti kaupunki kyllä.

Prkl, kuka tekee mun työt? Jos rupean juomaan hyvissä ajoin.
Tuo on toki vähä huono tausta tänne saapumiselle... mutta pieni suojakänni päälle niin kyllä se siitä! Turku on oikeesti kiva.

Back
Ylös Bottom