Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä kahvimerkki käytössä? Kun siis mulla menee aina vähintään. 4 kuppia ennen puolta päivää jotta jotenkin suoriutuuAamulla kaks kuppia kahvia yhden sijaan ja on ihan mahtava päivä menossa! Jos joka aamu jois vaan kupin enemmän ku edellisenä, elämä hymyilis lakkaamatta. Tähän mennessä tapahtunutta: lumessa kahlailua, duunista myöhässä, olkapäähän alkoi sattua ja työpäivän hyödylliset minuutit voi laskea kahden käden sormilla, ei haittaa yhtään!
Kiitos
Ootko ihan märkänä?
Mikä kahvimerkki käytössä? Kun siis mulla menee aina vähintään. 4 kuppia ennen puolta päivää jotta jotenkin suoriutuu(mitä tää hymiö merkitsee?!)
Mä oon varmaan valinnut työn osittain sillä kriteerillä että kahvia saa juotua melkein milloin vain (ja käytyä vessassa)Me ollaan siirrytty kokonaan pikakahviin, en muista mikä merkki, mutta Lidlistä semmonen iso pussi. On musta parempaa ku normisuodatinkahvi ja näppärää, kun voi väkertää aina kupin kerrallaan. Mulla oli kyllä alkuviikosta jonkunlaiset kahviviekkarit menossa, kun viikonloppuna tuli vedettyä kolmisen kuppia päivässä... Normityöaamuna saa juoda vaan kupillisen, että viikonloppuna helpompi kieriä kofeiiniövereissä![]()
Kyllä Suomessa on sitten kuulkaa kuumia miehiä voi perkele.
nauraa
Suora lähetys Raaseporista: Turma-autoa nostetaan onnettomuuspaikalla
Paljon oli lunta täälläkin. Ei yllättänyt, eilen vaihdoin alle Continental Vikingcontact - kitkat.
Muutenkin 4x4, 450nm ja +2000kg.
Antaa loskan olla.
mikä sitä ny keskellä viikkoa naurattaisi
Työpäivät, lähinnä nauraen ja kahvia juoden
muutenkin on hyvin epäilyttävää jos yksikseen piereskelee, viheltämiselle ei ole sijaa
En käsitä ihmisten kofeiinioireita. Yksi saa vieroitusoireita ja toinen menee ihan sekaisin parista kupista.
Mulla ei tule mistään mitään ilman kahvia, enkä kyllä uskalla yrittääkäänMua alkaa ihan vain vituttaa jos en saa kahvia. Ei tuu päänsärkyä tai sellasta, mutta kahvi on minusta kovin hyvää ja ei tuu aamupäivän hommista yhtään mitään ilman näitä rutiineja. Termosmuki oli ehkä paras ostos ikinä työpaikalle.
Menispä!Mulla meni eilen naamakin![]()
Ei olisi, nyt on syy nostaa hanuri penkistä ja hakea sitä kahvia sillä padapim padapum istuminen tappaaMua alkaa ihan vain vituttaa jos en saa kahvia. Ei tuu päänsärkyä tai sellasta, mutta kahvi on minusta kovin hyvää ja ei tuu aamupäivän hommista yhtään mitään ilman näitä rutiineja. Termosmuki oli ehkä paras ostos ikinä työpaikalle.
Ei olisi, nyt on syy nostaa hanuri penkistä ja hakea sitä kahvia sillä padapim padapum istuminen tappaa