Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäisköhän mennä osoittamaan mieltä, ihan ettei tarvitsisi tehdä RÄSTIhommia. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa natsismia tai fatsismia mikälie kohtaan mistä siellä nyt sitten osoitetaankaan mieltä, mutta ulkopuolisethan eivät sitä tiedä ja heidän näkökulmastaan minä olisin ajamassa itselleni ÄÄRIMMÄISEN tärkeää asiaa ÄÄRIMMÄISEN tärkeänä päivänä. Ennen luulin, että olen saavuttanut sijaistoiminnan aallonpohjan kun löydän itseni Laasasen blogista. Sittemmin totesin että on olemassa vielä syvempi pohja ja se on trollipalsta nimeltään vauva.fi. Minusta natsimielenosoitus sijaistoimintana olisi melkein mitalin arvoinen suoritus, yes?

En muuten voi suositella tuota vauva.fi-paikkaa. Se tuhoaa ihmisen viattomuuden pahemmin kuin Srpski filmin katsominen. Se että sieltä joskus saa huutonaurut ei kompensoi sitä mitä se tekee sielulle.

Pitäisköhän mennä osoittamaan mieltä, ihan ettei tarvitsisi tehdä RÄSTIhommia. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa natsismia tai fatsismia mikälie kohtaan mistä siellä nyt sitten osoitetaankaan mieltä, mutta ulkopuolisethan eivät sitä tiedä ja heidän näkökulmastaan minä olisin ajamassa itselleni ÄÄRIMMÄISEN tärkeää asiaa ÄÄRIMMÄISEN tärkeänä päivänä. Ennen luulin, että olen saavuttanut sijaistoiminnan aallonpohjan kun löydän itseni Laasasen blogista. Sittemmin totesin että on olemassa vielä syvempi pohja ja se on trollipalsta nimeltään vauva.fi. Minusta natsimielenosoitus sijaistoimintana olisi melkein mitalin arvoinen suoritus, yes?

Olen juu.

Arvostatko Pekka Siitointa niin ihnisenä kuin Valtakunnanjohtajana

Ootteko natsit mieltä osoittamassa mansessa?

En ole natsi enkä osoita mieltä, mutta ei kovin rauhanihmisiä nuo natsien (vai mitä nyt ovatkaan) vihulaisetkaan ole. Joku/jotkut liimaillu pitkin Tampesteria natsimarssin vastaisia julisteita ja tuhotkaa natsit tms tägejä joka nurkassa.

En oo koskaan ymmärtänyt noita mielenosoituksia ja vastamielenosoituksia, joisivat kahvia niin minäkin aion tehdä nyt.

Olen vain keskitietä kulkeva tavis, maksan veroja ja pidän leipäläpeni ummessa.

Mä söin gluteenitonta mozzarellapitsaa pakastealtaasta ja suklaalohiloa. Ja kahvia ja rommipullon pohjalta 1 kulaus.
E. Varmasti on tappelunhalusia tyyppejä vastamielenosoittajissakin...

JEEE sain itse vaihdettua. :rock:Nyt lähti renkaat hyvin paikoiltaan! Keväällä laitettu öljy auttoi. Kävin vielä ilmaa lisäämässä renkaisiin. Nyt ei tarvi miehiä enää mihinkään! :hyper:

Kuinkahan ennen pärjättiin, kun oli vain yhtä tai max kahta laatua pyykinpesuainetta? Ihmettelee hän, kun laski kaapista...musta, valko, väri, sportti, joku extra tehokas plus huuhteluaineet..

No, nyt herra tohtori ottaa pähkinöitä.

Back
Ylös Bottom