Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minut lääkäri määräsi syömään sipsejä.

Minä haluaisin tietää miksi on tärkeää uutisoida Rosa Meriläisen ketsuppipullo-vaginatreeneistä?

Oon kyllä surkea sipsien suhteen. Harvoin tulee syötyä ja jos tulee, niin dippi oltava. Dippiin toki puolet kermaviiliä ja puolet ranskankermaa. Maistuukin jollekin.

Sipsejä voi syödä jos niitä jossain pippaloissa tulee vastaan, semmosta isoa pussia en oo ittelleni ostanut ainakaan yli 5 vuoteen. Iho sanoo plop plop ja täytyn näppylöillä loppuvuodeksi samantien ku pussin avaa. Eikä kyllä tee mielikään.

Mulle on kuulemma tehty lobotomia. #hattaraa

Riuku! Kylläpä onkin aikaa siitä, kun viimeksi olen riu'ulla tai kyykkypaskalla ollut. Siinä jotenkin tuntee olevansa yhtä Äiti Maan kanssa ihan eri tavalla kuin posliinipytyllä.

Minun suoli toimii vähintään kolmesti päivässä. Eli aamupalan, lounaan ja päivällisen jälkeen. Entistä pois niin mahtuu uutta tilalle.

Back
Ylös Bottom