Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Autocorrect päälle? :rolleyes:
most-embarrassing-autocorrects-cum1.jpg
Tai jos vaan opettelisi kirjoittamaan.

Mihinhän baariin Daiina tänään menee jos menis kattomaan sen tanssimista ja lihaksia

En oo menossa mihkään, kotona öllöttelen. Vaikka nyt toki sais juua ku #kevytviikko! Silloin ku sais mennä niin ei huvita ja toiste päin. :D

Naaman kuumotus taisi olla vain sisäistä hehkuani.
Joten jahka rahka on laskeutunut: etujalkajumpalle.

Ja tänään aio päivittää itseni Android maailmaan.
Ostin Oneplus 5.
Pieni askel yhteiskunnalle, suuri askel minulle.
Täytyy heti tarkistaa olisko androidilla jotain oikeinkirjoitus-appia.

Oneplus on hyvä, mulla jo toinen kännykkä niiltä menossa ja en aio vaihtaa merkkiä! Kuvassa puhelimeni. :D

Oneplus on hyvä, mulla jo toinen kännykkä niiltä menossa ja en aio vaihtaa merkkiä! Kuvassa puhelimeni. :D
Kuvalta vaikuttaa. Mutta on tässä aika homma synkata itsensä Android-maailmaan vuosien ios- käytön jälkeen. Mut eihän Tämä vaikealta tunnu. Mutta kaikki hyvät käyttötipsit Otan vastaan. Tai jopa vieriopetusta.

Helvetin helvetti! V-Pen kuuri aloitettu nielutulehdukseen ja lähes välittömästi iski antibioottiripuli. Jumalattomat kivut ja vesiripuli. Eiliset marjat ja jauheliha sulamattomana posliiniin.:yäk::kakka:

suuntautuuko matka ehtoommalla ravintola restaurangeen

tällähetkellä: jälkihiki 5/5
Kyllä se näin on todennäköistä. Paikallisessa olutravintelissa pitäs kohta lähteä piipahtamaan. Tuo on sijainniltaan sen verran syrjemmällä, että harvakseltaan eksyy. Hyvä paikka kyllä. Kutsuuko Sjoella keikka?

Nyt GT kahvikupista.

Back
Ylös Bottom