Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olen susta täällä kuullutkin puhuttavan.

Sniffarista :heart: riittää meille kaikille; on riittoisa siis.

Vatsan toiminnan tärkeyden huomaa vasta sitten kun se ei toimi.

Juu, minulla oli asiakkaana henkilö, jonka suoli ei ollut toiminut moneen vuorokauteen, hirveä turvotus ja kovat kivut. Oli yritetty jo lääkehoidolla saada laukeamaan, mutta suutariksi jäi. Johonkin operaatioon oli menossa - onneksi se ei enää kuulunut minun työnkuvaani.

Kohta safkaa! Mättöä. Tajuton nälkä.

Tuntuu, että paita ratkeaa selästä. Miksi mun lihakset kasvaa?!

Meinasin äsken Prismassa törmätä yhden naisihmisen botox-huuliin. Onneks sain pidäteltyä yrjöäni.

Laitetaanko huuliin botoxia? Eikös sinne laiteta täyteaineeksi jotain muuta. Vai johtuiko yrjökohtaus nimenomaan kun ne huulet roikku ja väpätti ilmassa

Määki veikkaan enemmän jotain kollageenitäytettä millä saadaan se "lapiolla naamaan lyöty" lookki.

e: fun fact: tienasin opiskeluaikana fyrkkaa olemalla koe-eläimenä jollekki kollageenitäytteelle, laitettiin tosin kyynärvarteen e2: ei kyllä ollu kovin hyvärahainen tutkimus

Back
Ylös Bottom