Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Prkl, ihme naaman kuumotusta ja melkein kurkku kipeä.
Piti mennä aamusta jumpalle mutta en kehdannut lähteä jos on joku orastava flunssa.
Täytyy katsoa jos menis illalla tai sit kokonaan siirtäisi huomiseen.
Ei vaan malttais olla pois.

Mitää mä teen?
Sain jo silikoonitkin kylppariin paikoilleen.

Joka-aamuinen kaurapuuro raejuustolla ja kanelilla. Mitään muuta en aamulla söisi.
Ny kakkalla, terkut.
Arkena tuorepuuro kanelilla, vkonloppuisin kaurapuuro mikrossa valmistettuna lisukkeeksi raejuustoa, mustikoita sekä mansikoita.
Kahta en vaihda, toinen on puuro.

pyykin,pesu:koneellisesti
tiskaus:käsin
kaurapuuro,maitoon:keitetty&syöty
aamukahvi:kohta

siinähän sitä yhtelle lavvantaille touhua jo onkin

Minä en kykene kaurapuuroa arkena kuin iltaisin korkeintaan, koska: menetelmälläni valmistus kestää puolisentuntia #ittelle ku tekee ei huoon viitti tyytyä

Vaihto ios:stä androidiin edelleen agendalla.
Honor, Samsung, Huawei, Oneplus vai joku muu?
Miksi?
Mua houkuttelisi toi Oneplus.

Honor, Samsung, Huawei, Oneplus vai joku muu?
Miksi?
No Huawein tuotteet on itelle toiminut ihan mainiosti. Samoin Sampan. Huawein Honoreissa oli näppärä se toimintonappi, mihin sait vaikka taskulampun. Harmi, että puuttuu nykyisestä P9:stä. Ei tarvinnut vetää halogeneja päälle, jos vaikka aamulla kaivat vaatekaapista makkarissa tavaraa, kun toinen nukkuu jne.

(muoks. niin siis onhan P9:ssäkin taskulamppu, mutta sen päälle paneminen on moninkertaisesti vaikeampaa, kuin ton toimintonapin avulla)

Miksi-kysymykseen en osaa vastata. Itellä ajais varmaan hyvin suuri osa luureista ihan samalla tavalla asiansa.

Tottahan kunnon punttispedellä pitää iLuuri olla. Ja sähkötupakkaa. Ja semmonen trendilätsä.

Minulla retina, tupaka negative ja lipalakkia tainnut käyttää viimeksi puolustusvoimissa

mutta, minulla ej ole ollut vielä n.20v kuntosalijumppasalikokemuksella ensimmäistäkään kertaa taskupuhelin mukana, kyllä se jää aina kotiin kun harrastamaan lähdetään

Back
Ylös Bottom