Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Harman kardon lähti jo tulemaan. From Germany, with love.

Muutaman satasen vehje, joten tarkemmin ajatellen asialla ei kannattane asiantuntijoita vaivata.

Mun pitäs kanssa hommata kunnon kaksikanavavehje musan kuunteluun. Nyt on vaan kaikenlaista muutakin menoa tulossa.

Kai nuo isojen merkkien vähänkään arvokkaammat laitteet kaikki ajaa peruskuuntelijan tarpeet. Erikseen sit kaverit, kun virtajohdonkin pitää maksaa jo tonni.

Mun pitäs kanssa hommata kunnon kaksikanavavehje musan kuunteluun. Nyt on vaan kaikenlaista muutakin menoa tulossa.

Kai nuo isojen merkkien vähänkään arvokkaammat laitteet kaikki ajaa peruskuuntelijan tarpeet. Erikseen sit kaverit, kun virtajohdonkin pitää maksaa jo tonni.

Eksyin äsken Etuoveen ja siellä olisi ihan kiinnostava kämppä kaupan. Harmi vaan, ettei nyt ole yhtään rahaa, kun ostin aamulla vähän metsää :D

Tämmöinen päivä jona ensin menet töihin, sitten lapsiarkea ja kotitöitä ja mies ennakkovaroittaa lasten nukkuma-ajan jälkeen katsovansa jalkapalloa on kyllä :kakka:

@Mopsey jalkapallo :heart:

Prkl, hommaan kohta vahanauhat lenkkareihin kun ei nauhat pysy kiinni vaikka laittaisi umpisolmuun.

Voisi alkaa kohta kehittelemään jotain ikäkriisiä.
erika_vikman_danny_thumb.jpg

Uskomatonta, että olen yhä hengissä! Hammaslääkärissä oli karmaisevaa! Ei kyllä edes sattunut yhtään mutta sehän ei estänyt minua olemasta kauhuissani. Hammaslääkäri vähän pyöritteli silmiään kun pyysin puuduttamaan hampaan sekä huulen että kielen puolelta, mutta ainakin haluttu lopputulos saavutettiin.

Back
Ylös Bottom