Delgado
Base animal
Jos muistatte taannoisen enterorokkoepäilyn täällä, niin tilanne on sittemmin lapsen osalta eskaloitunut märkäruveksi. Mitä vittua? Mä en tiedä nyt enää, että mitä ihmeen tauteja meidän perheessä nyt edes on kiertänyt, mutta märkäruven lääkäri lapsella nyt diagnosoi viime viikolla siellä missä luulin olleen enterorokkoa ja tänään nyt päätin vielä että olemme kotona sen vuoksi kun lapsi edelleen levittää sitä itseensäkin ympäri kehoa (ilmestyy sellaisia haatanan uusia "etäpesäkkeitä"). Voi vittu kun vituttaa kaikki tällainen paska. Toivottavasti en saa sitä itsellenikin.
Joudun kohta lähtemään tästä hammaslääkäriin ja olen erittäin hermostunut. Huolimatta siitä, että nuo vitpersaathelv juurihoidot ovat olleet hyvin helppoja toimenpiteen osalta (vaikka itse hampaat eivät kuitenkaan parane millään!), niin mun hammaslääkärikammo vain pahenee jatkuvasti ja lietson itselleni jo pelkällä ajatuksella nykyään lievän paniikin. Käskisin kiskoa ne hampaat vain pois ellei sitten tilalle tarvittaisi luultavasti pari implanttia, muutama tonni euroa per kappale.

Joudun kohta lähtemään tästä hammaslääkäriin ja olen erittäin hermostunut. Huolimatta siitä, että nuo vitpersaathelv juurihoidot ovat olleet hyvin helppoja toimenpiteen osalta (vaikka itse hampaat eivät kuitenkaan parane millään!), niin mun hammaslääkärikammo vain pahenee jatkuvasti ja lietson itselleni jo pelkällä ajatuksella nykyään lievän paniikin. Käskisin kiskoa ne hampaat vain pois ellei sitten tilalle tarvittaisi luultavasti pari implanttia, muutama tonni euroa per kappale.