Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Helistö ja Mopsi ovat ehtineet jo ottaa yhteiskuvankin.

438_267.jpg

Nämä leidit ovat ihania :heart:

Onkohan Helistöllä nyt mustat pitsiset sukkanauhaliivit ja stay-up sukat jalassa. Eikä mitään muuta päällä.

Veikkaan että Mopsilla on päällä vain luomuturkki.

Taidan käpertyä mieleni koloon, lämpimiin ajatuksiin ja vaipua henkiseen horrokseen. Kylmää, pimeää ja vettä tulee ku esterin perseestä.

Huh, pääsin töihin lepäämään kotioloja, illasta jos yrittäisi käydä pieksentätreeneissä lisäksi. On nää viikonloput rankkoja kun pitää levätä, gymeillä ja köyriä.

Lepäsin eilen selkäni ihan jumiin, ja suussakin maistuu edelleen p*ska. Unet ehkä kahdeksassa osassa. Odotukset tästä työpäivästä ei siis kovin korkealla.

Hitusen kyllä tuli harrastettua kans tuota pätkittyjä unia, mutta kohtalaisen järjissään työmaalla. Jospa se tästä lähtee kun pääsee touhuaan.

Toinen työvko kun perehdytän ihmistä joka ei tee muistiinpanoja ja kysyy samat asiat uudelleen ja uudelleen. Eikä mene puhe perille: ’kannttaa tehdä muistiinpanoja’ ’ota vihko esiin ja kirjoita’.
Mun pitäis ehkä myös miettiä rauhottavia.

Alan sittenkin ymmärtää niitä jotka sanovat pienen lapsen kanssa olevan sittenkin helpompaa kuin isomman :eek:
Mistä lienee oppinut suunsoiton jalon taidon :confused:

Mutta flunssa taisi lähteä semmosella apteekin ihmesinkkisuihkeella. Vielä ei uskalla hehkuttaa.

@Mopsey Mä olen syönyt viimeisen parin vuoden ajan hevosen annoksella d-vitamiinia ja ottanut siihen kaveriksi tavallisen monivitamiinin joka aamu. Ei ole flunssaa ollut.
Paitsi nyt se tietty tulee kun sen ääneen sanoin.
Toisaalta 'mikä vaan' auttaa jos siihen uskoo.

Mulla se D-arvo oli mitattuna 160 mikä joidenkin mielestä kai turhankin korkea niin ei taida uskaltaa enempää syödä... aina kun alle 4v lapsi on kesäloman jälkeen palannut päiväkotiin niin taudit alkaa kiertää kaikilla. Sais edes aamulla nukkua niin olis varmasti parempi vastustuskyky. Mutta tää parin kolmen päivän orastava jos lähti rommilla ja sinkkisuihkeella niin ihmeen vähällä pääsin. Kurkkukaan ei kipeä enää!

Minä olen aamusta juonut kupin kahvia maidolla. Päivällä ruoka subista kotiruokaan. Illasta kunnolla joku eväs, esim munaa leipään.

Kannattaa koittaa, ei ole ollut flunssaa.

Edit, perjantaina munkki, mielellään aamusta.

Toisaalta, mä en kyllä ollut koskaan kipeä silloinkaan kun polttelin tupakkaa puoli askia päivässä, käytin alkoa nykyhetkeä enemmän ja join pari pannua kahvia päivässä.

Back
Ylös Bottom