Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, no simmä veikkaan ARSEnaalia. Tai Tottenhamia.Oikea saariryhmä.
Tissit on jo hävinnyt nyt alkaa kikkelin kasvatus, hyvä!Taidan vaihtaa vaginan kikkeliin tänä yönä!
Tissit on jo hävinnyt nyt alkaa kikkelin kasvatus, hyvä!
Ennen vihjettä tullut arvaus oli hyvä, mutta väärä. Väärin ja väärin.Jaa, no simmä veikkaan ARSEnaalia. Tai Tottenhamia.
Maksa-allas
Nykyään omat korjaukset vaan atk vehkeellä, muut ammattilaisilla. Vaimon pyynnöstä, hän ei jaksa kuunnella sitä vittusaatanaan....Autorempat on kyllä puhdasta hermolepoa. Piti jumaliste irrottaa välijäähy, jotta pääsi näkemään miten yksi sähköliitin oli kiinni tukiraudassa, jotta sai sen liittimen toisessa päässä olevan polttoaineensuodattimen irti :D
Pitäis varmaan joskus oikein tallentaa ne "Ei jumalauta... ...Miten vittu tämä on voitu suunnitella näin... ...Eihän tässä oo saatana taaskaan mitään järkea..." -tyyppiset itsepuhelut :p
No oisko manunpaita? Kerro että olen väärässä.Ennen vihjettä tullut arvaus oli hyvä, mutta väärä. Väärin ja väärin.
Huokaise vaan, pieleen meni.No jos jumalauta manunpaita? Kerro että olen väärässä.
Nykyään omat korjaukset vaan atk vehkeellä, muut ammattilaisilla. Vaimon pyynnöstä, hän ei jaksa kuunnella sitä vittusaatanaan....
Vaihtelin tossa viime viikonloppuna taakse levyt, palat ja satulat ja otin rouvan ilmausavuksi. Pumppaaman poljinta. Hienosti meni ilmaus. Kai se on rakkautta yhä ilmassa.Toisaalta se ois kyllä hyvä parisuhdetesti, ottaa nainen mukaan autoremppaan. Ken sen kestää, niin varmasti rakastaa :D
Kolmesti.Ei mulla muuta. Päätin vaan tulla kertomaan, että
Autorempat on kyllä puhdasta hermolepoa. Piti jumaliste irrottaa välijäähy, jotta pääsi näkemään miten yksi sähköliitin oli kiinni tukiraudassa, jotta sai sen liittimen toisessa päässä olevan polttoaineensuodattimen irti :D
Pitäis varmaan joskus oikein tallentaa ne "Ei jumalauta... ...Miten vittu tämä on voitu suunnitella näin... ...Eihän tässä oo saatana taaskaan mitään järkea..." -tyyppiset itsepuhelut :p
Toisaalta se ois kyllä hyvä parisuhdetesti, ottaa nainen mukaan autoremppaan. Ken sen kestää, niin varmasti rakastaa :D