Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tumblr_oxavvusarC1vgm58lo1_500.gif

Siinä onkin yleensä ne varmistusraudat tällaisten tilanteiden varalta.
En o muuten koskan käsittäny, mitä tosta smithistä on hyötyä, kun pilaa lähes liikkeen kuin liikkeen liikeradan ?

En tiedä, miten mä muuten tekisin alaviistopenkkiä kuin smithissä, kun ei ole siihen tarvittavaa penkkiä/telinettä. Tuoki on ite askarreltu ratkaisu, saa tangonki laskettua johonkin, eli smithin tappeihin.

Kylläpä vätystitti! Jokku reippaat 8 h unta enihau.

Mullakin käyny noin joskus, en vaan tosin jaksanu työntää ylöspäin niin jotenkin venkoilin itseni pois alta. Vähän tanko raapas vatsaa tuli pieni raapasu jälki ei muuta.

Joskus miettii että vaikka yksin salilla olo ja treenaminen on mukavaa tälläiselle introvertille, ois aika perseestä heittää lusikka nurkkaan salilla penkkaamalla.

Mutta huomenna ois tilipäivä, jospa sitä tekis jotain hyvää ruokaa.

Samat ajatukset! En kuitenkaan haluaisi kuolla rakkaan harrastuksen parissa. :D

Kun vanhana aika koittaa, kuolema siemensyöksyn aiheuttamaan sydänkohtaukseen kuulostaa makialta. Se olisi se tapa, jos itse voisin päättää. Harrastuksen parissa.

Onpa hyvä päivä! Naapuri oli laittanu lapun postiluukusta, että autokatospaikka vapautuu ja sain napattua sen itselle heti. On jo heti illalla mun käytössä. Nyt ei haittaa enää lumiset ikkunat talvella!

pidetään keskustelua aseiallisena myös viikonloppuna

mitä muuten veikkaatte: koska alkaa sniffarin viikonloppua ja myös sanainen arkku aukeaa

Back
Ylös Bottom