Mulla on tulot ja menot hyvin balanssissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla/meillä on kyllä kauhee ylijäämä, mutta yritän kompensoida tätä juomalla mahdollisimman kalliita oluita ja viskejä, jolloin myös harkitsevaisuus karisee ja kätevästi saadaan balanssia taseeseen.Mulla on tulot ja menot hyvin balanssissa.
On vikaa - nimittäin velkaa!No kyllä 2300€ hanskaan on aika hemmetin hyvin ellei puhuta herr doktorin hommista. Jos sillä ei pärjää + puolison tulot niin jo on jossain vikaa.

Mulla on tulot ja menot hyvin balanssissa.
Kai sitä nyt kaikilla velkaa on. Toiset vaan maksaa sitä hiki päässä ja toiset vähän vähemmän.On vikaa - nimittäin velkaa!![]()
On vikaa - nimittäin velkaa!
E. Ja kyllähän sitä pärjää, muttei ole niin kivaa kuin pitäisi.
Ei elämän tuossa vaiheessa kivaa pidä ollakaan. Jos on päättäny lapset tehä ja haalia velkaa niin sillon on elettävä sen mukaan.

Kai sitä nyt kaikilla velkaa on. Toiset vaan maksaa sitä hiki päässä ja toiset vähän vähemmän.
Osittain velkaa on siksi, että on pidetty kivaa :D
Mikäs pankki maksaa yli 3% korkoa ?Minullakin tällähetkellä niin hullunkurinen tilanne, että pakilla on lainassa minun rahaa ja minulla pankin rahaa, pankki vaan maksaa minulle korkoa yli 3% ja minä pankille 0,5% #muistaakseni
Kerta kiellon päälle: valiNo et sä sitten saa valittaa. Oma vika.:p
Asiasta kukkapurkille. Minä pidän tänään housuttoman päivän. Toivon ettei Mies käske minua pukemaan housuja ylleni, kun saapuu töistä.

Khihih.. Sama homma. Jos ite ei meinaa keksiä käteiselle muuta käyttöä kuin syttöpaperiksi, niin vaimolla on aika hyvä mielikuvitus loppusijoituskohteiden suhteen.Sama, lompakko täynnä kuitteja.
Et kai sinä vahvana naisena miestä tottele jos käskee housut pukemaan?
Jaa niin, mutta tuo nyt on lähes osake/rahastosijoitukseen rinnastettava, ei niinkään korko.
Et kai sinä vahvana naisena miestä tottele jos käskee housut pukemaan?![]()
Osittain velkaa on siksi, että on pidetty kivaa :D
Eläkkeellä sitten ainakin kohtaa kunnolla kun ei jatkuvasti ole oletettavasti helvetin väsynyt.Kirjoituksiesi perusteella olisin olettanut, että kivanpito ja sinä ette ole koskaan kohdanneet.