Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se tunne kun heräät 5:44 ja taas menee unet sivusuun. Eipä muuten mutta tiedossa taas 14h päivä erilaista ramppaamista paikasta toiseen.

VMP. Mutta nyt kahvia, paljon.

Ugh, lyhyet unet.

Hata ei ole taman nakoinen, ei syyta huolestua.
Huomaavat seuraavaan tilinauhaan ja pidattavat ylimaaraiset seuraavasta palkasta.

No toivottavasti näin ei käy! :rolleyes: En oo varma olisko toi joku Bonus vai mikä, mutte viimeeks kun sain bonuksia niin palkkanauhassa luki erikseen Bonus. Ehkäpä ne on kuulleet, et oon vaihtamassa firmaa ni päätti tehä pienen yllätyksen.:D

heräät 5:44 ja taas menee unet sivusuun

nyt kahvia, paljon.

voiko näillä kahdella olla syy-seuraus-suhde

Minua nukuttaa erinomaisesti, kahvia vähän 2-3 kuppia/vuorokaudessa, joista 1-2 pientä, pahvimukimallia

Voi vittu kuntit,
Eilen oli vahan kypsa olo joten join finrexin. Ja lisaksi viela C-vitsku prorekapselin ja magnesium porekapselin.

Salille mennessa oli olo kuten kuvassa alla. Siina kavelin juoksumatolla persposket yhdessa taysilla pidatellen jonkin aikaa. Sit oli pakko lahtee vekka.
ronnie-coleman-big-gut.jpg

Pitkän harkinnan jälkeen olen päättänyt ottaa silarit.

Lähdetäänkö yhdessä käymään Tallinnassa ja sitten Bikini Fitness-lavalle? Minun pitäisi kyllä tiputtaa muutama kymmenen kiloa kisakireyteen, mutta sehän onnistuu helposti jos rekrytoisin sinut ravintokonsultiksi talven ajaksi.

voiko näillä kahdella olla syy-seuraus-suhde

Minua nukuttaa erinomaisesti, kahvia vähän 2-3 kuppia/vuorokaudessa, joista 1-2 pientä, pahvimukimallia
3-4 kuppia menee, ei nukahtamisessa ongelmaa mutta kaikessa muussa kyllä.

Mutta kaikki tämä omaa mokaa, mitäs läksin kikkeliskokkelis.

Naama vai pers?

Minä mietin, että näyttäisikö perse hienommalta jos laitan sellaiset jumppahousut joissa menee sauma kankkujen väliin. Pitääkö sellaisten kanssa olla stringit vai ilman että uppoaa riittävästi. (typotin tuohon muuten ensin että siittävästi, ehkä se on sama asia)

Ai niin, join eilen n. 8 ravintola-annosta erilaisia alkoholijuomia ja tanssin yökerhossa nopeita! Söin myös muutaman särkylääkkeen ennalta ehkäisevässä tarkoituksessa.

No toivottavasti näin ei käy! :rolleyes: En oo varma olisko toi joku Bonus vai mikä, mutte viimeeks kun sain bonuksia niin palkkanauhassa luki erikseen Bonus. Ehkäpä ne on kuulleet, et oon vaihtamassa firmaa ni päätti tehä pienen yllätyksen.:D

Omaa viestiä lainaten. Kolleega oli saanut kanssa saman korotuksen, joten lieneekö joku yleinen korotus sit

Edit: Kolmas kolleega ei saanut. o_O

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom