Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jännä ku koomailun jälkeen piristyy iltaa kohden.

Mä piristyn aina iltaa kohden vaikka päivällä kuinka väsyttäisi. Näin on ollut aina, vauvanakaan en olisi kuulemma halunnut noin vaan mennä nukkumaan, siellä olin killittänyt pinnasängyssä.

Kotona vihdoin ja aineisto analyysia varten purettu.

Hnnnngh.

e. Ei ollut mikään metafora. Vaikka aineiston purku analyysia varten olisi metaforallisesti kivaa.

Sauna laitettu taas lämpenemään. Mitäs tässä.

Joku päivä vielä joku näistä junista pääsee perille asti, mä haluan uskoa siihen! VR haluaa väkisin antaa enemmän samalla rahalla, joten apteekkiin (ja pokeraidille :() ehtiminen jäi haaveasteelle tänään. Masukin on ihan turvoksissa, kun ei se raukka saanut oikein minkäänlaista taukoa töissä. Nyyh!

Onneks on ees Ensitreffit päivä.

MIev8C0.gif

Saunasidu. #koskamävoin

Kuubalainen sai 200 000€ Suomen valtiolta siitä hyvästä että katsoi joukkoraiskausta vierestä. Nainen sai 24 000€ Tuota noin, mitä vittua täällä tapahtuu? Tuo on osittain lainattu läppä.

Satkarin etusivulla juttu:
Itsemurhaa yrittaneita pitaa auttaa
Itsemurhaa yrittaneella ihmisella on 60-90 kertaa suurempi riski tehda itsemurha kuin muilla. On tarkeaa auttaa ihmista mahdollisimman pian itsemurhayrityksen jalkeen

Kuka haluaa auttaa? Ei varmasti kukaan. Eutanasia ei ole sallittua, joten murhasyytteen sais.

Back
Ylös Bottom