Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näin hyvän pyllyn tänään.

Sauna lämpenee! Ah!

Näin hyvän pyllyn tänään.
Niin minäkin, mutta en peilistä. Tai vähän senkin kautta. Siinä samassa rungossa oli myös äääääärettttömän hyvin muodostuneet ja suurehkot padat kiinni.

Toivon, että Hän oli etes lähes täysi-ikäinen.

Ehkä vähän tuhmaa.

Olen vain: iminen.

Niin minäkin, mutta en peilistä. Tai vähän senkin kautta. Siinä samassa rungossa oli myös äääääärettttömän hyvin muodostuneet ja suurehkot padat kiinni.

Toivon, että Hän oli etes lähes täysi-ikäinen.

Ehkä vähän tuhmaa.

Olen vain: iminen.

Sillä mun näkemällä pyllyllä oli myös hyvin leveä selkä. Puhun siis miespyllystä!

Minkä helvetin takia aina kun joku korkkaa mandariinin junassa, se on suoraan mun vieressä? Edes pierut ei haise niin pahalle kuin tuo kellertävän oranssi myrkkypallo.

Hyyvää yötä, pakkis menee nukkuun, kauniita unia.Mä oon ainakin tovin kipinässä, ja kaikki ovat Miken siipien suojassa.

I'm all over pakkotoisto. Nakuttanut n. 10 threadiin jotain muka fiksua, todellisuudessa huudellut mitä sylki suuhun tuo LOL. By the way, kylmä kahvi kaunistaa, vois kyllä keittää uutta. Creatures of the night ja sitä rataa...

Oon ihan helvetin väsynyt taas, menenköhän edes oikeaan junaan :confused:
E. Vähänkö odotan eläkepäiviä niin saa Nukkua! :eek:

Viimeksi muokattu:
No mä saatan valvoa pari vuorokautta putkeen ihan vaan huvikseen, kuten viime yö meni lepakkovuorossa. Niin siihen vissiin viitattiin. Mutta nyt suihku.

Back
Ylös Bottom