Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yhdellä tutulla oli joskus en-tero, ja sillä meni pää totaalisen jumiin.

Ei sillä tavalla Sniffarimaisesti jumiin, vaan niska jumiin, ei saanut päätä käännettyä juuri yhtään.

Suu- ja sorkkatauti! Se on kauhea! Itse taidan tosin olla sille immuuni kun kerran kun se oli kaikilla muilla täällä, mulla vain pari pientä näppylää peukalossa :rolleyes:

Mulla on hermoradat tukossa tai jotain vasemmalta puolelta niin että elohiiri ollut silmäkulmassa jo monta päivää, päässä ja muualla puutuvia ja kipeitä kohtia ja lieviä puutumisia sormissa ja kielessä jne...

Srrrrjjja tulella kruunupää nurin?
Negative. Nää on firman hommia.

tWb5rNud.jpg

Minulle riitti viimekertainen. Sattana mikä sirkus. Kun tekijät lähti ja uusijohto yrittää saada paletin pyöriin pelkillä muruilla, niin nou thänks. Meinas palaa käämi kiinni viimeks, kun itse saa opettaa ressuna kantahenkilökuntaa.

Puolustusvoimauudistus, 5/5.

Sain vapautuksen. Onneksi.

Hain glögiä auttamaan tähän karmaisevaan oloon. Kaapissa olisi desin verran punkkua, saan sillä vähän enteroviruksenhäätöä suoritettua kun laitan sen glögin sekaan. Vähän sellainen olo että takki aika tyhjä kyllä nyt, tarvitsisin mun laturia mutta kun se on töissä puoleenyöhön asti :(

Muistupa yht'äkkiä mieleen kun lääkisaikana kaikilla leposykkeet oli sen ~60 ja max sykkeet testissä vajaa 200. Paitsi yhdellä, jonka leposyke oli luokkaa 80 ja max sykkeet lähemmäs 240. "Terveessä" sydämessä, ei mitään WPW tms. Mikä lie mutaatio seki on.
Vaikka en oo lääkistä käynykkään, jos niitten bileitä ja potilaana oloa ei lasketa, niin tutulta kuulostaa tuo mutaatio. Ei ihan nuo lukemat, mutta nuorempana max lähelle 230, edelleen helposti yli 200. Leposyke 70 luokkaa. Aerobista liikuntaa viime vuosina paljon.

Back
Ylös Bottom