Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Semmoiset detaljit kuin sattuuko naiseen eivät miehiä kiinnosta ;)
Ei tosin tullut mullekaan: mieleen koska ei omakohtaista kokemusta :D

Jooh, olipa joskus itelläki tissit ja sain kehuja Pakkisristeilyllä. :D Sit jätin e-myrkyt syömättä niin sen jälkeen mua on luultu pojaksi, ehheh.

Käy hakeen Virosta kunnon padat!

Oli viime vuonna mielessä, mutta joutuisi pitään kuukauden tauon salista, siihen ei mitenkään pysty. Varmaan tulisin hulluksi. Mitäpä tisseillä tekee ku ei oo miestäkään, en mä omaksi iloksi niitä puristele tai kattele. :D

Mun mielestä silikonitisujen vastine miehillä on syntholi lihakset...ihan yhtä hienoja:

article-2577998-1C2A3F1A00000578-396_634x669.jpg

Ihana, toinen yöpukeutuja!
Mulla oli kyllä viime yönä vaan Rukan urheilukerrasto, sukat ja villasukat. Huppari on käytössä satunnaisesti.
Talvella sitten viimeistään myös fleecekerrasto.
Joo siis todellakin. Kesäksi (eli Suomessa n. 3 viikoksi) luovun yövillasukista ja yöhousuista, mut muuten kyllä pakko olla öisin vaatetta päällä.
Täh. Kyllähän niitä nyt pitää vähä itekki puristella ja katella, ku semmoset kerta on.
Mulle ei kyllä omat tissit tuota minkäänlaista iloa. Ovat rumat ja puristelu tuntuu siltä kuin leipois paakkuista pullataikinaa. En tykkää leipomisesta muutenkaan.

se on taas ylihuomisen jälkn maanantai

ryhtyi heti herättyäni harmittamaan tämä

Voihan perjantai ja koomakirjon jännittävä päivärytmi. Kello soimassa paria tuntia normia aikasemmin ja sitä ihmettä on tietysti pitänyt havahtua vartomaan tuntia turhan aikaisin. Tänä iltana kostan kaikille ja meen kympiltä sänkyyn!

Tein viela niin seot etta vetelin paani kaljuks ja kasvatin kunnon risuparran. Ei auttant.
Se auttaa aina kotona, ei tarvi yrittaa lahentya.
Onneksi meillä ei samaa vaikutusta. Muuten olis aika hiljaista ympäri vuoden.

Tänään ei kyllä nussita, vaan seitinohut sammumiskänni. Saa riittää tää tipattomuus.

Back
Ylös Bottom