Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ommeinaa. Koska alkaa uus työ?Vittu kuntit. Jännää: on.
Joulukuussa. Tulee sattumalta kahen firman palkka joulukuulle, koska alotan heti vikan rotaatiovapaan alussa. Mutta ahneudet sikseen.
Tässä vähän samaa juttua.Vittu kuntit. Jännää: on.
Mää nukuin sentään 5. Kustannuspaikalla oltu jo tunti.Unta alle 3h. Juu en mene töihin.
Kuuluuko lapsesi viharyhmään?
Olisin mäkin mennyt ellei lapsi olisi juuri sopivasti saanut flunssaa. Kahvia litra naamaan niin puoli päivää käy sillä.Mää nukuin sentään 5. Kustannuspaikalla oltu jo tunti.
Joo, mutta mun mielestä, näin ex-univammasena, unettomuuden/nukkumattomuuden pitäisi olla ihan yhtä pätevä syy olla pois töistä kuin flunssa tms.Olisin mäkin mennyt ellei lapsi olisi juuri sopivasti saanut flunssaa. Kahvia litra naamaan niin puoli päivää käy sillä.
Onhan se, mutta varmaan edellyttäisi käyntiä työterveydessä ja unilääkkeiden käyttöä.Joo, mutta mun mielestä, näin ex-univammasena, unettomuuden/nukkumattomuuden pitäisi olla ihan yhtä pätevä syy olla pois töistä kuin flunssa tms.
Itse asiassa, työkyky on yleensä aivotyössä parempi pikku kuumeessa kuin sairaalloisen väsyneenä.